expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13 February 2010

Sf Valentin..

Hmm, nu pot spune ca am avut ceva de-a face cu "sarbatoarea asta".. si nici nu am de gand sa am ceva in legatura. Mi se pare kitchos, sec, penal, fara sens, fara logica.. si mai ales, o pierdere de bani.. In plus, hai sa fim seriosi, in intreaga mea viata de 20 de ani, nu m-am chinuit sa caut inimioare si felicitari cu"te iubesc irefutabil pana la infinit" pentru cel sau cea..:D... pe care il/o iubesc. Nu stiu, sunt din generatia Hamburger si de dupa '90, dar asta nu inseamna ca iau in brate totul ce e adus "de peste hotare".. if you understand my subtilitate. Nu fac abstratie cand vad o inimioara rosie cu o sageata in ea... sincer, imi pare rau ca m-am nascut in era asta.. un rahat si jumatate!

Parerea mea, cand tii la cineva, nu trebuie sa-ti pui firma luminoasa cu asta, sa stie si "ics" si si "igrec" ca tu iubesti "neconditionat" pe careva, care, culmea, are si masina, si vila si si 3 ponei..:-".
Nu, e gresit, foarte gresit, toata lumea profita insa.. ceea ce automat o face o treaba buna. Nu, e gresit!!!! Mie nu-mi dicteaza nimeni la telefon de cine sa ma indragostesc.. si nici nu trag ca de mort din cauza asta, nu. Imi este efectiv scarba cand vad peste tot numai afise cu asa ceva.. si mie imi plac afisele.. dovada stau cele 122 de afise din camera mea, adunate si sortate... dar deja intrece masura.

Cum spuneam, mi se pare o zi in plus si degeaba.. o fi din cauza numelui?:D .. probabil.. ca na, cica am probleme cu numele asta:)).. asa, o zi pusa asa.. ca pretext de futai, spusa urat fiind, ca pretext de a'ti etala muschiulosul sau tarfa in fata celorlalti, de a da 100 de ron pe o camera unde sa joci sah cu tocilara din clasa sau de a face baie.. pt unii.
Sincer, de ce a decazut in halul asta omenirea.. si de ce se preteaza la astfel de lucruri? Pentru ca'cotidianul nu ne mai incanta, ne plictiseste, nu avem sentimente, avem dureri anale... nu mai stiim ce este aia "neconditionat", stiim doar sa avem prejudecati si pretentii.. si de la cine?
Si te miri ca suferi din dragoste si iti vine sa-ti tai venele cand auzi de copile  de 13,14,15 ani care acuza cat le tine gura, ca o au formata, ca iubesc adevarat, ca isi pun capat vietii daca respectivul sau respectiva:D, nu se simte.. mare treaba, din englezescul "big deal". Duceti'va copii, scapam naibii de oameni retarzi si idioti a caror bibilica nu duce mai mult de 2 masturbari pe zi intre spalatul pe dinti si stersul la cur cu hartie igenica. Da, stiu, am fost de porc acum.. asta e.

Te mai miri ca vezi cand vii dinspre Rm Valcea, cum stau fufele la viaduct cu tatele scoase ca la prezentare de obiecte Zepter. Si te mai miri ca auzi la stirile de la ora 17 de mama Cartita batuta si violata de nu stiu ce flacau macho si cu muschiul scos. Pai, daca asa ceva vad copii astia la tv, pe strada si chiar si de la parintii lor, eu ce sa le mai fac? Te mai miri ca vezi copile de 14 ani, care se plang frate de Capacitate, de zici ca-i ciuma, lepra ce vrei.. nu mai spun de cele, tutele lui mama, care se plang de bac, pfffff. divin. Te miri ca-ti clacheaza matura cand ii spui ca a + b totul la 2 e a la a2a + 2ab+b la a 2a.. ioi, greu, la naiba..
Si te mai miri de ridurile lor de pe fata(la 16!!!) si stai si te gandesti, vaaaaaai, ce mult invata copilasul asta.. si ele.. ma rog, nu toate, cele pe care le cunosc eu au in bostanel ceva, si multumesc cuiva pt asta, dar sunt si unele.. oai de mine.
Si toate astea pt ce? Un pretext ca "te iubesc" .. "ochii tai ca doua stele, tu mi-ai rupt inima'n doi", na, poftim cultura.. cand iubirea e in floare.. si noi vrem sa fim in tulpina.. pai, se poate altcumva?

Sf Valentin, nu aveam nimic daca ramanea numai zi de nume, ziua de nastere ale unor persoane dragi mie, sunt 2 la numar, ... si atat, o zi de weekend in care sper sa-mi termin la morfologie, atat, nimic mai mult. Nu inimioare de plus, nu soricei care chitaie cand ii presezi, nu pretext sec de a ma chema la tine in pat, ca nu-ti reuseste.. crede'ma, poate ca sunt eu biluta.. dar cica nu fac pe albinuta.. din floare in floare.:D
Asa ca, dupa ce mi-am exprimat parerea despre ziua asta... ma simt mult mai bine.. si ma pot intoarce la Morfologie:D.
Sanatate si virtute, daca nu-mi rup gatul azi la repetitii.. inseamna ca v-o placut ce ati citit, pa pa.



1 comment:

  1. Si anu' trecut de Sf. Valentin umblam dupa bomboane la vrac pentru Adriana! That was the best Valentine ever!!!

    Si oricum: me hates this stupid day too. Astept sa treaca de ora 12 ca sa scriu un post :D

    ReplyDelete

hop si tu!