expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

11 February 2010

leapsa de la mami.. ca ma iubeste irefutabil pana la infinit:))

Asa, mami mi-a trantit o leapsa.. sa vedem:D


Partea I.
* principalul defect- cica la mine s-au inventat sentimentele..:-"
* calitatea pe care o prefer la un bărbat – sinceritatea(c. Mami).
* calitatea pe care o prefer la o femeie – ahm... do I really have to? .. ahm.. faptul ca in orice moment al zilei ea poate sa fie cocheta?..
* ce apreciez cel mai mult la prietenii mei – ca imi sunt prieteni si nu profitori:D
* ocupatia preferata – somnul.
* visul meu de fericire –sa devin expert in paturi( P.H. in somn!!!)
* cea mai mare nefericire – pana acum, m-or ocolit alea majore..
* ce as vrea sa fiu – copywriter intr-o firma bestiala e publicitate... si domnita cavaler:">
* tara in care as vrea sa traiesc – Norvegia( I love snow)
* culoarea preferata – portocaliu..
* floarea preferata –ahm... florarea de la capsiuni.. se ia in considerare?
* pasarea preferata – pasaricaaaa... soim..:D
* prozatorii preferati – aaa.. Tolkien, aaaaa... Steven King.. E.A. Poe!!!
* poetii preferati – E.A. Poe si Bacovia..
* eroul preferat – Bugs Bunny
* eroina preferata – .. Fiona
* pictori preferati – Michelangelo..:D
* eroi din viata reala –Serj Tankian
* eroi din istorie – aaaa...Beowulf
* bautura si mancarea preferata – mai nou, ceai..D: si.. cookies!!!
* numele preferat –.... Shavy, se pune?
* ce detest mai mult – ahm ... faptul ca unii ma cred dusa de pe planeta si ma rotesc in jurul pamantului ca un satelit... defapt sunt pierduta prin galaxie.. dar trecem peste.
* fapta militara pe care o admir cel mai mult – .... Razboiul din Golf.. mai ales faza cu berea in sticlele de sampon:D
* darul natural pe care as vrea sa-l am – sa fac part in culori..:D
* cum as vrea sa mor – dar eu nu vreau sa mor!!!
* starea de spirit actuala –  ma simt excelent, am dormit ca un butuc azi.. si acum am chef de prostii..
* greseli care inspira cea mai multa indulgenta – ... nu dau multa atentie anumitor detalii care in ochii altora conteaza.. sunt Biby, live with it!
* deviza mea – "un plic de zahar, va rog"
Partea a II-a.
* Care este cuvântul favoritZAHAR
* Care este cuvântul pe care îl deteşti cel mai tare -  scoala
* Ce îţi face plăcere în mod deosebit -  sa dorm, sa dorm.. sa incerc paturi... sa dorm, imi place sportul extrem pe perna.. sa dorm, sa dorm... si sa merg la repetitii unde dau de gasca de nebuni si ne distram.. a, da.. si sa dorm!!!
* Ce îţi displace cel mai mult – ca nu am voie sa dorm mai mult...
* Care este înjurătura favorită – sunt 2 .. prima:" hai sa ne jucam cu puta in nisip si sa ne simtem bine" ..  traducere: "sa mori tu" .. si a 2a: "iar ai probleme existentiale si nu stii cui sa spui?" . traducerea: "du-te naibii".
* Ce sunet îţi place cel mai mult – sunetul stomacului meu fericit ca e plin...:D
* Ce sunet îţi displace – vocea profei de fonetica.. scuze.
* Ce altă profesie ţi-ar plăcea să practici – .. as vrea sa fiu dresoare de melci si fluturi..:-?
* Ce altă profesie nu ai practica nici în ruptul capului – profesor..
* Dacă te-ai putea transforma, la dorinţă, într-un animal, care ar fi acela - urs Panda!!!!
* Dacă Raiul există, ce ai dori să îţi spună Dumnezeu când ajungi la Porţile Raiului – "Ah, Sfinte Eu, .... nu tu!!!!???"
* Dacă ai putea să îi pui o întrebare lui Dumnezeu, acum, care ar fi aceea –  De ce nu m-ai facut nor?... i like peeing on people..:D
Partea a III-a.
* Când ai murit ultima dată – pai, sunt nemuritoare.. altfel.. as fi murit de mult cu chestionarul asta..8-}
* De ce te mai trezeşti dimineaţa – pentru ca cica.. se tine cont de absente la examene..:D
* Unde sunt visele din copilărie – s-o sfarsit copilaria?.. eu sunt in program prelungit de copilarie..:D
* Ce te deosebeşte de ceilalţi – forma de bula si faptul ca rad non stop...
* Îţi lipseşte ceva – ahm.. nu mi-am pierdut nimic in ultimul timp.. no, not really, no..
* Chiar oricine poate să fie artist – nu, iti trebuie o anumita cretinatate sa devii artist.. uite'te la mine.. asa vrei sa ajungi?..
* De unde vii -  oare de unde...?
* Crezi că ai o soartă de invidiatnu, am soarta pe care mi-am ales-o eu..:)
* Ai renunţat la ceva
n-am la ce..:">
* Ce faci cu banii
care bani?
* Ce sarcină menajeră îţi displace cel mai tare -
sa plimb mopul prin casa...
* Plăcerile prin excelenţă
repetitiile...
* Ce ţi-ar plăcea să primeşti de ziua ta
un cont nelimitat..:D
* Trei artişti pe care nu-i poţi suferi
fiecare e artist in felul lui... acum, cine-s io sa ma pis in ideile lor.. dar daca tot e musai.. "hippo"..:D

* Susţii vreo cauză
da!! Basarabia, pamant romanesc. si Eroii nu mor niciodata!!!!
* Ce ai fi în stare să refuzi -
nimic.. atata timp cat contine zahar:D
* Care e partea cea mai fragilă a ta
ahm.. sunt o bruta prin excelenta.. now why would you ask this?
* Ce ai fost capabil să faci din dragoste
sa fac ceva cu un cretin. si in ziua de azi regret!!!
* Ce ţi se reproşează
lipsa de seriozitate..
* La ce e bună arta
la ce e buna si aspirina.. parerea mea..
* Scrie-ţi epitaful
"She'll be back..."
* Cum ai vrea să te întorci
dar,,, am plecat undeva?.. am facut o calatorie spatio temporala.. asa.. cu incipit exabrupto?. nu.. asa ca.. ai o problema existentiala si nu stii cui sa spui?


mersi mami!!!!!>:D<
acum, pe cine exorcizam?.. pe Laura si pe Mihai:D ..  si pe Cretu,,:)) (c-o vrut musai musai:)) )shoot guys.. aveti o leapsa de facut.:D

2 comments:

  1. multam fain de leapsa, sa ne traiesti cu fericire si sanatate... am luat-o razna de la raspuns la intrebari :)

    ReplyDelete
  2. acum na.. toata lumea tre s'o ia razna.. intr-un moment sau altul:D

    ReplyDelete

hop si tu!