expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14 January 2010

sesiune .. si atat

ha! incepe sesiunea.. si cica eu la primele dati le cam dau in bara:)) , nu.. prea e asa.. dar, na.. pentru orice e si o prima data.
asa ca...
cine are chef de cearta, il/o anunt ca nu e momentul:D
cine are chef de mistouri, il/o anunt ca nici pentru asa ceva nu e momentul:D
cine are chef sa-mi spuna ceva de dulce, nu e asta momentul:D
cine iar imi da add si face pe picatul/picata din cer, nu e asta momentul sa-mi dai add.. mai ales daca ai id-ul "de pe nu stiu ce site" :D
cine are chef sa-si bata joc de cineva, nu-s persoana respectiva:D
cine are chef de vreun Cico, nu-s persoana respectiva:D
ieri o fost ultima zi in care am baut... asa ca, nu-s persoana respectiva:D
daca e ziua ta, casatoria ta, moartea ta, nu e asta momentul:D
daca chiar esti in halul asta de tampit/tampita, nu e asta momentul de cearta cu mine:D
daca chiar nu realizezi ca nu am nervi si pentru tine, poate ca sutul care ti-l voi da, va fi la momentul potrivit, adica asta:D
daca chiar chiar nu intelegi si vrei sa stii de ce scriu asta, nu e momentul sa ma intrebi:D .. s-ar putea sa iasa urat.. si tot tu vei ramane frustrat intelectual/ frustrata intelectual dupa asta:D
in concluzie, pana in 25 februarie sa nu mai stiu de nimeni, messul va fi pentru facultate, repetitii si probabil niste teatru, atat!
servus si o sesiune frumoasa tuturor:D


1 comment:

hop si tu!