expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21 January 2010

bara si gol


nu mai rezist, nu mai rezist nici o secunda. m-am saturat de atata tampenie si ipocrizie din partea unora, m-am saturat sa tin irefutabil pana la infinit la vreo creatura a eternului si fascinantului rahat terestru, m-am saturat sa ma plictisesc si nu in ultimul rand, m-am saturat sa stat treaza atata timp.
de o saptamana ora mea de somn e 3.. noaptea si cea de trezire e la 6 jumate.. dimineata aceleiasi zi, da-o naibii, nu ma omor dupa facultatea asta.. dar, ce dracu???
am scris cat n-am scris in tot liceul, ma jur.. si inca voi mai scrie... si voi mai scrie, .... voi mai scrie.. etc.
pfff, incep sa ma plictisesc iar, dupa jumate de an, na, poftim aluzie... si nu-i bine.. deloc.
la facultate e rahat, dupa cum spuneam, m-am saturat sa tin la unii irefutabil si feedbackul sa fie.. asa, de musai ca de voie buna. ca na, asa-i pe la noi prin dealuri, nu stim de compas, busola, medieval frate, medieval, premedieval chiar, mai bine zis.. jurassik area, me and my mp4 friends, bine ca's si aia..:))
abia astept sa se termine sesiunea(care nici macar nu o inceput) ... si ma bucur mirobolant ca imi primesc bursa pana la sfarsit, yes!!:D macar atata fericire, la dracu!!!
episoadele din "Tanar si Nelinistit" de pitesti au incetat, in sfarsit, dupa ceva timp, sunt istorie.. si asa sper sa ramana.. ca si celelalte din estul, vestul si sudul Romaniei, chiar nu mai am chef... asa ceva..
a nins si prin Sibiu, in sfarsit, e frig de mori.. azi, prin adidasi, eu ma holbam pe strada.. si cu Frodo, un arici din ala de il pui pe mana.. de la Toma, maine imi aduce o mamaruta, ii fac si poze:D..:)) ma, degeaba, daca nu exista Toma, trebuia sa o inventez, daca nu existau Teo, Gaby si restul.. trebuiau inventati.. si Doris:)) ..d e Stangl nu mai spun, ala e un must be:)) bestial omu'.
cateodata mi se pare ca sufar de alzheimer, in ceea ce priveste pe unele persoane.. sau ceea ce-mi priveste, mai exact, sentimentele mele pentru unele persoane. un regretabil bou spunea mai demult:" vai, esti un suflet blablabla.." ca ieri, sa-mi aud:" tu n-ai suflet si nici nu stii ce e aia" .. ok., daca spui tu. stii ce ma pune in incurcatura.. e aceiasi persoana care.. dupa ce o vazut ca timp de cateva luni bune l-am ignorat ca un porc, ma scuzi, ornitoring, acum, da si arunca cu tot felul de rahaturi ieftine.. zici ca vine 2012..:))
pfff, frate, zici ca sunt idle la capitolul asta.. ma jur, asa ceva. ii spuneam mai devreme unei prietene care .. na, she's ok.. zici ca's lemn, nu tu chestie, nu nimic. daca nu-i nu'i.. si daca nu'i, asa ramane, fara.:D, pace si muraturi, din categoria "Daca voi nu ma vreti, eu va vreau!"(catre muraturi)..:))
la repetitii e foarte tare, thanks for asking, ma rup in bucati, si trag aer prin orice por si dai mai departe, desi.. cam cu aerul merge mai prost, zici ca mi-s plamanii in concediu. asa-mi trebuie daca m-o mancat in cur sa fumez de rev.. pentru iubirea irefutabila a timpului asemeni unui scutec de bebe, stramt si cacat!
m-am saturat, asta da aluzie la timpul pierdut, la gandurile de tot rahatul, la notele de toata splendoarea pe care le voi lua... si la febra musculara care ma va paste martea viitoare, de ce.. nu spun, e problema mea.. oricum, s=o prins pitestiul ca nu-l mai iubesc irefutabil, yes!!:))
copii, o luna faina, nu cred ca voi mai avea chef sa scriu zilele astea ceva, am o lene geniala in mine, un chef de invatat de zile mari.. lasa, imi trece mie pana cand se va incalzi afara:).
sanatate si virtute, va saluta Shavster, printesa razboinica:))

3 comments:

  1. tu cati gagii ai?... si din Pitesti, ai de capul meu... aroganta mea de sibian se rasfrange asupra zicalei "in Bucuresti poti sa te pitesti, dar in Pitesti, la naiba te-ai mai apucat"...:))

    ReplyDelete
  2. daca astia-s gagii... nu mai spun de restul... si de tot ce tine Bucuresti si Pitesti si restul lumilor, poti sa fii arogant pana maine, I don't mind.

    ReplyDelete
  3. si in aroganta mea, ti-as zice sa incerci si iubirea la "cu frecventa"... mai un plimbat in parc, mai o savarina, mai "ceva", in general.... si oricum, cred ca aseara ai iesit cu Serena si s-o format asa o penumbra psihopupu din care ai tras concluzia, "da, Cretu e arogant".. ti-o luat ceva timp ce-i drept..:))

    ReplyDelete

hop si tu!