expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29 December 2009

maaa, copii, ma!!!

salutare:D
cica mai sunt cateva zile din 2009(yes!) si ce idee imi vine?.. sincer, nici una, n-am mai scris de mult, nu m-am mai "rahatit" in opinia publica de ceva timp, si na, imi e dor. asa-i cu oamenii care au prea mult de lucur( sa zicem :)) ).
ce ma omoara cu minute in retea?.. faptul ca s-au schimbat denumirile autobuzelor din Sibiu. ma rog, am ramas fara troleibuze.. dar, ca tampenia sa fie si mai tare!!!! .. s-au schimbat denumirile autobuzurilor si s-a schimbat orarul, in fine, multumim TurSib pt schimbarea fara sens.. si, bite me! incepand cu toti controlorii si terminand cu boul ala de la 13 care tot timpul e prea devreme in statie, cap de ranga, daca acolo zice la si 44.. tu de ce naiba vii la si 40?.. asa, de frumusetea artei?.. go, pee and say it's raining, blondule!
asa, evident ca nu am scapat de chestii de genul " ai prietena?".. si raspunsul e acelasi, "nu, mori in bezna" :))
Craciunul de anul asta a fost the best ever!!! am fost la colindat vreo 30 de persoane, ne-or sarit capacele, in 25 dimineata noi trezeam lumea de pe Rahovei:))
foarte tare, toba mi-a fost la discretie.. si n-am primit comentarii la ea:)).
acum asteptam Revelionul, vreau neaparat artificiile.. i need to see them!!!
asa, mi-am mai facut un prieten, il cheama Roosevelt, si e mic si negru... e un Nikon, coolpix L2.. si face poze faine, ma rog, atata timp cat nu ma misc eu sau se misca subiectul:))
ca ma mai exaspereaza.. la culme.. nu e zapada, niciunde!!! nici un strop!! ce naiba e Craciunul fara zapada?.. in 24 si in 25 eram tot in tricou pe afara.. ca deh, e cald de mori..:((.
urmatoarea exasperare pe lista .. sunt oamenii care zici ca s-au nascut ca Venus, din scoici, frate!.. au unii niste impresii de imi e frica sa stau langa ei, sunt jumate de buletin.. dar ei se cred ai mai sexosi, ai mai destepti si cu'coada prunei in cur. na, hai sa fim seriosi. nu am nimic'cu firea de artist a vreunuia dintre noi, nici cu a mea.. desi lipseste cu desavarsire.. problema, in viziunea mea, e ca, in loc sa stai si sa gandesti putin... ceea ce faci, ceea ce spui.. actionezi ca un topor.. si ajungi sa te mai si urasca careva.. ca de, asa-i in tenis.
sincer, mi se pare aberanta chestia asta, ma rog, nu ca's eu gura de aur sau altele, sunt om si gresesc, ce-i drept, cam gresesc in ultima vreme.. de prin octombrie asa.. cand m-or apucat sentimentele de cur.. si am facut o greseala enorma, ca na, sunt sentimente, sunt un om, gresesc.. egal.. sentimentele sunt greseli. cel putin m-am invatat minte :)
dar, daca tot te crezi Jupiter .. macar actioneaza in asa fel incat sa-ti castigi respectul celorlalti, nu sa'l iei cu intrigi si cu injuraturi pentu altii. ma doare cand vad ca, cica, prieteni se cearta din rahaturi, ca ajungi sa urasti pe cineva la care cica, tineai cu ceva timp in urma, ca te uiti in jur, si in loc sa iti vezi prietenii, iti vezi asa numitii pameni care te vor rece. nu e cazul meu, i'm just saying.:-??
oricum, sper sa isi revina unii.. si sa termine cu "eu sunt mai tare ca sabia lui Zorro", ca nu-i nimic decat un mucos.. si atat.
a;ta chestie care ma distreaza de imi vine sa ma arunc in prima balta, faptul ca.. oriunde ma uit, pac, un san, o buca.. o ceva, if you get my idea..
ma, recunosc, trupul omenesc e frumos, cica.. dar.. la naiba, asta da deja in pronografie, nu in arta. spun de deviantart.com, am un cont acolo, n-am insa nici o buca pozata.. si mai stiu eu ce.. insa. au altii, e problema lor.. dar ma socheaza ca din 10 deviantii 5 sunt cu pute si altele.. hai, zau... ma scarbeste asta. nu-s tocmai persoana care sa moara dupa asa ceva.. si tocmai de asta.. ma scarbeste.. cacat!
si... time is running out. M-am certat ca un porc cu David, asta e.. s-o tirat din viata mea si rahatul ala. n-am idee cum reusesc sa ma cer cu toti in halul asta, ai zice ca'chiar tin la prostii astia.. asta-i cruntul adevar:>
ma distreaza cum are un prieten conceptia formata despre "muieri" gen: " nu inteleg muierile astea. termina o relatie si se poarta de parca nu s-a intamplat nimic. punct si gata" .. <= ma rog, e parafrazata.
culmea, asta spuneam si eu despre "barbalai".. au un stil, cum apare o scanteie, hop, s-o terminat.. si dupa, de parca nu s-a intamplat nimic, ma jur, asa ceva .. mai rar 8-|.. nu ii inteleg. pe langa faptul ca le sta gandul numai la "futomodele" si la ilene cosanzene..in cazul meu, mai primesc si informatii despre fosta, lucruri si amanunte fara de care mi-as fi continuat viata mult si bine.. si in momente nu tocmai stabilite pentru astfel de conversatii.. si dupa ce il ascult ca o fraiera si il aprob, dupa cateva ore ne certam si gata, el pleaca mai departe(cacatul, rahatul, partul, diareea!!!) si eu, dai si te smiorcaie.. ca boul o plecat, buna asta! ma cam satur. asa ceva, nu's geniu literaro'masculin sa ghicesc ce le fata mintea.. dar, probabil ca, putin respect as mai vrea si eu, adica, (asta-i pt tine, bou imputit) dupa ce ca am inchis ochii ca nu prea le ai cu varsta si cu dragalasenia pentru o tipa de 19 ani.. si ca nici macar nu te-ai gandit, cap de guma, sa vii cu o floare, boule, stii ce efect fain are.. tot tu te trezesti sa-mi spui ca's mica si proasta. apai, nu stiu care o gresit mai cacalos aici, tu sau eu? din punctul meu de vedere, eu n-am facut nimic gresit.. chiar din contra.. daca tu nu stii sa iti tii cuvintele in frau, ma pis pe "experienta ta" care, by the way, lipseste.. si asta o spun cu mana pe fundita si cu fundul pe olita.
nu, sincer acum, ma doare ca ne-am certat cu tine dar scuze nu imi cer. din partea mea sa te pisi pe ce vrei tu, eu mi-am intarit parerea despre tie, cacat degenerat ce esti, si un imatur, la ce varsta ai, ma gandeam ca'cam le ai cu filozofia, cu astea.. m-am inselat, boule! and this is the last of you.

va doresc un an nou plin de bucurii si restul, multe artificii si alaturi de prietenii vostri. oricum, vreau sa-i salut pe cei din CCR, sunteti cei mai tari.. si ma bucur ca's parte din voi:D
un Revelion cat mai plin de dulciuri, muzica buna, poze nemiscate, prieteni dragi si multa guma Hubba Bubba:D .
la multi ani >:D<

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!