expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23 December 2009

e craciun, frate


va doresc un Craciun Fericit, multe dulciuri si bucurii, un brad imens plin cu globuri si luminite, multe pajituri in cuptor si un timp perfect alaturi de cei dragi.
n-am crezut ca imi revin dupa ce am aflat ca imi voi continua studiile in Sibiu. chiar nu am crezut.. dar, mi-am revenit:)
timpul multumirilor, am dat de unii dintre cei mai tari oameni pe care i-am cunoscut vreodata si anume: Cretu, Radu, Simi, Diana, Rares, Misu(pe care l-am si insemnat pe viata) si restul de 20 si de oameni, Puia, Anne, Bexa si restul. nu-i uit pe Max si pe Tudor.
brusc si irefutabil, cei 3 ani care pareau iadul pe pamant s-au transformat in repetitii si in lucruri care, pot fi si placute fortat.. i like it!!:D
va doresc cel mai mare cadou sa fie sub bradul vostru si sa ne vedem intregi la colindat.

3 comments:

  1. Sarbatori Fericite si tie!!!! ( de parca ar putea fi altfel decat fericite, dar ma rog, daca asa e urarea, asa o zicem)...:)!

    ReplyDelete
  2. Craciun fericit ! >:D<

    ReplyDelete

hop si tu!