expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30 December 2009

nervi de ultima ora

ma, eu nu mai suport!! nu mai supoooooort!!! innebunesc, mor, imi vine sa ma arunc de pe podul Cibinului, imi vine sa ma spanzur de brad.. de lustra, de orice.. ma, nu mai suport!!!
ce pula mea e greu sa scrii naibii ceva corect? e greu?
ma, cap de prezervativ, ca n-am ce-ti face, esti virgina, se intelege.. oricum, nu-i asta scopul nervilor mei.. ma, esti la o facultate, stii cateva limbi straine.. si tu tot ca o retardata scrii!!.. ma jur, zici ca nu esti romanca, a, pisi.. esti in Romania..
frate, mor incet cand te vad prin lista.. nu mai zic ca folosesc dictionarul cand imi vorbesti... da-o in pizda ma-sii, chiar totul trebuie sa va spun?
frate, e o gramatica usoara, pe langa altele, e uzuala, e vie, nu e ingropata.. si, voi, cacatii tot o stricati, da-o in pizda ma'sii!
ma jur, nu mai rezist, nu mai rezist.. de ce te am in lista, de ce va am pe toti in lista.. de ceeeeeeee?
sfinte, imi vine sa vomit cand va vad, stalciti frate cuvintele, zici ca v-or ranit la sentiment.. ceva de genul.. 8-| shitbags!!
ma jur, invata sa scrii corect... si dupa imi vii cu impresii de artist, cu idei filozofice si cu poze de tot rahatul.. dar, invata sa scrii corect.
mesaj catre fosta mea clasa... ghiciti'va care sunteti.. ca nu dau nume pe blog.. ) dar, te rog, scrie corect!!!! nu cu diacritice, nu cu litere mari.. doar corect gramatical, cer mult?

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!