expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23 September 2009

he's a loser!!!















ma, as dori sa spun ca imi e dor de fostii colegi.. dar, la naiba, de ce sa mint? nu pot sa mint, deci, nu!!! nu imi e dor de fostii colegi, ma bucur ca am scapat de aratarile alea, ma iertati, sunteti niste aratari.. multi dintre voi! pe sistemul.." i love you more.. when you're dead".
deh, niciodata nu mi-or placut colegii, tot timpul cand ceream o tema.. nici unu frate, dar nici unu nu mi-o dadea.. in schimb, cand aveam eu o tema.. pac!!! vreo 5 pe mine sa o copieze, pai stai, fratica(asta-i imprumutata de la cretu.. cu sau fara licenta de autor. ha ha haaa), am eu fata de prost, sa-mi scriu tema si sa ti-o dau asa.. unu, doi?.. in fine, o trecut si asta... ca in ultimul an.. de voie, de nevoie, copia fiecare de la fiecare.. numai sa nu primeasca 3.. ca aveam nevoie de note.
de ce imi e chiar dor sunt orele facute de noi libere.. ore in care ori stateam in cetatii sau in flow sau in art .. sau in vreo bodega.. si ne bea cafeluta.. si sucul, desi stiam foarte clar ca aia de germana iar turbeaza ca are 5 oameni in clasa. ce vremuri... imi e dor de simina si de brigi si de adi.. ca deh, imi e dor. imi mai e dor de mop.. lucreaza la gradinita, blegu... in rest cam atat... de restul mi s-o acrit.. probabil ca nici nu iubeam pe careva superb si irefutabil.. asa incat sa plang la festivitatea de sfarsit unde.. nu zic cine.. o primit premii ca fiind cea mai silitoare eleva.. la ce? la umflat...pompe?:))
in ceva timp incepe facultatea... eu incep una pe care evident nu o vroiam.. si de se mai trezeste vreun puta bleaga sa-mi comenteze.. sa ma pupe in cur. eu stiu cum e cocosul de fudul, nu el. in fond, conteaza?.. nu.. asa ca.. pa si pusi, kiss my ass.
mai stau vreo 3 ani pe acasa, manac, beau, si dorm(si altele..:D) bine.. nu tu dureri de cap.. mai putin una.. in fine, scap si de aia...
avand in vedere ca mi-am revenit din melancolia necaracteristica.. am si gasit de comentat ceva.. adica, cum?.. astia din a 12a au acum 3 examene doar.. eu am avut 8?.. 3 orale si 5 scrise.. pai, stai fratica(tot de la cretu).. cum naiba?.. si se plang frate.. zici ca e sfarsitul universului. de ex. zilele trecute, eram in parc, nas in nas cu o tipa cica in a 12a.. care ma intreaba, ma rog, ne intreaba "voi sunteti la facultate?".."nu... sunt turist prin viata.. si astept acum sa se termine shaorma(i hate shaorma) de incalzit".."oai, imi e asa de frica de a 12a".. believe me, copila.. nu trebuie sa-ti fie frica.. ai a 3a parte din ce am avut eu.. si am trait, n-am invatat nimic, sincer, n-am invatat nimic.. si uite, sunt un copil de succes, a 2a la buget pe dosar, visul meu(cine stie cunoaste).. deci, ce te caci pe tine? ai scapat de orale cu profesorul din papura, dai cu propria'ti de romana care oricum iti da nota mare.. ce te caci?.. nu va inteleg.. eu am avut examene la romana, germana, engleza, geografie, economie.. plus oral la romana, germana si franceza.. frate, ma trait!!! voi aveti romana, matematica si istorie.. pai, sa ma bata cucu... pussies!!!
pfff... ma intreb, oare de ce tricolici mai dau pe la facultate.. am 20 de fete in grupa.. mor... sper numai sa nu fie frustrate.. ca atunci e grav:))
bine ca e germana, iubirea mea de o viata.. nu mi-o ajuns Woyzeck si Faust 3 ani.. ma ierti,..4.. mai fac inca 3 .. cu colegii mei de baut Kafka si Hesse ... my buddies!!!
alta chestie destul de ciudata pt mine.. ar fi urmatoarea...: ..... am un blog.. dar asta nu ma face automat blogger.. adica, parerea mea ... un blogger e unu care caca si partaie stiri luate de pe alte bloguri... dar.. nu pot numi un blogger pe unu care in fiecare zi spune la ce ora a facut cacuta sau in ce pozitie s-a futut. eu una nu scriu asa ceva aici, am un anumit simt olfactiv care nu ma lasa sa fac asa ceva.. se numeste bun simt!
foarte rar am dat de oameni care pe blogul lor au chestii interesante.. si care si scriu corect:D.
apropo, zilele trecute am patit una, am crezut ca raman rece .. in mijlocul strazii. o chestie.. cred ca era emu.. asta, emo, dupa freza-i caracteristica de penis pleostit.. ma face manelara. cum asa?.. there i was, minding my own bussines when it stroke me!!!.. tipa.. s-o simtit ofensata ca am facut.. ma scuzi, indraznit.. sa fac un balon de guma in fata ei... sa ma pupe in cur, guma mirosea foarte bine.. deci, paaa.. dar nu, ea.. "voi, manelarii, va credeti superiori desi sunteti niste prosti"... raspunsul" copila, nici macar nu ai deschis bine ochii si si deja dai cu aspiratorul, asta, ciocul, asta, ratul.. asta, gurita. gresesti in proportie de 50 %.. stii si unde?.. manelara e ma'ta.. daca imi arat vreun manelar cu tricou de basarabia, anunta'ma, promit sa ma duc la el si ii fut un sut in cur! si 2.. sunt superioara tie.. doar prin faptu ca ai tai or platit bani grei ca tu sa ramai la lazar si dupa capacitate ai ajuns la independenta, pleazna!.. asa ca, pa si pusi, vezi, am bocanci si nu imi e frica sa ii folosesc.. si in plus, ia niste bani sa te tunzi.. zici ca esti vaca".. si i-am dat 5 lei. copila sa moara... dar o luat banii si o plecat.. sigur si-o luat bilete de autobus pana acasa. vai, ce naiva sunt, si-o luat, evident, un pachet de tigari.. ca deh, altceva nu stie sa faca.. mucoasa scarboasa.
nu inteleg moda asta, am doar 16 ani, dar fumez ca un turc. prin chestia asta sa nu se simta purztel sau puia, nu vorbesc de ele, m-am obisnuit.. dar zic de restul.. ma, de abia ti-or prins forma plamanii si tu tragi ca din pipa pacii, oau. eu, una nu fumez.. pt ca, cand eram mai mica, glumea matusa mea cu mine.."de te prind ca fumezi.. iti tai si degetele si si limba".. si chestia asta mi-o ramas in minte.. de baut, beau ca un porc.. oricum, hameiul e ieftin si sanatos.. dar de fumat nu!!!
in concluzie( eterna si fascinanta formula de incheiere pe blogul asta)... va doresc o noapte buna.. si o zi placuta maine.. si pana mai scot ceva.. va mai trece putin.
va anunt de pe acum: ma reapuc de tobe si fac parte din ordinul Cavalerilor Cetatii Rosii.. so, beware!!:))

4 comments:

  1. dar .. m-am schimbat cumva si nu mai tin eu minte?..

    ReplyDelete
  2. Ba...sa mi bag picioru...deci deci eu vreau sa ma mut in judetul Sibiu si e ma face vreuna manelist o fut in cur pana i ies bale albe din gura si pana i crapa pasarica...iau un tigan si i l dau sa i o puna si ala si de l duce mai putin sa stie de ce a ramas cu pizda rupta.Ca unu de se mbraca n negru a facut o.:D



    And in the long run, i d say...fata, ramai asa cum esti.Totusi, la mine kida nu ramanea nebatuta.

    ReplyDelete
  3. eram in plina strada.. sfinte.. cum s adau in cineva?:))

    ReplyDelete

hop si tu!