expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17 September 2009

leapsa pt simina!!!!

am o leapsa pt simina, se simte ea:D

1. Când ţi s-a întâmplat ca lecţiile învăţate de la cei vechi să contribuie la succesul tău?


sincer?.. niciodata... inca...

2. Dacă ai putea invita un mare clasic la cină, cine ar fi şi de ce?

Eminescu. Ca sa-i spun ca profa mea de romana, bine, fosta profa de romana e mare fana si sa-l intreb daca nu vine cu mine sa-i futem cate un sut lui g. calinescu in cur.

3. Cine-i cea mai influentă persoană în viaţa ta?

aaaa... eu?.. sunt rotunda.. si oriunde ma uit ma vad pe mine.. deci eu!..:D

4. Care-i ambiţia ta secretă?

pai, daca e secreta.. geezes!!!(vreau sa ajung un copywriter de succes)

5. Preţul gloriei?

scump doamna, scump.. dincolo nici macar nu era!!!

6. Greci sau Romani?

vikingi..? :-??

in concluzie, astept raspunsul lui simina:>

1 comment:

  1. Dap, s-a simtit Simina :D Si n-am mai completat o leapsa de muuuult. Danke! >:D<

    ReplyDelete

hop si tu!