expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27 September 2009

dar vai...

era sa mor, dar am scapat.. sunt ceva, asa-i?
care a vrut sa scape de mine(nu dau linkuri) o scapat sansa.
picaj in gol, ma rog, mal.. dar am scapat cu limba muscata doar, i'm a hero!!!.. in fine..

pt cei care mi-au dat pantalonii aia de schimb si papucii, pt cei alaturi de care am curatat cartofii... cei care m-or plesnit:" Shavy!! Ramai cu mine!! Shavy!!!".. pt cei care m-or invartit... pt cei care nu iau in seama forma mea aerodinamica prin definitie, pt cei care ma lasa sa dau in ei ca animalul, pt cei din sud'estul tarii, pt cei ce stiu ce beau.. pt cei ce beau cat si pt altii.. pt cei care stiu sa rada.. pt toti care stiu ce vor.. pt toti medievalii din jurul meu.. o corabie, va rog.

1 comment:

  1. Sud Estul tarii trimite catre tine un drakkar viking...mai ceva ca la aia de la Bathory cu Tarja Turunen moarta n el.Eh, ce zici?Faci tu pe Gudrun si n timp ce vine pe Olt drakkarul incepi sa tragi cu sageti de foc mai ceva ca Indra pana ce vezi ca miroase a carne prajita?

    ReplyDelete

hop si tu!