expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19 June 2011

lucrurile mici si marunte...

niciodata nu am inteles sintagma "mic cu mic se face mare" .... mai bine ca acum:))).
dupa un oarecare examen, mergeam prin parc inspre casa. pe vestita mila a biciclistilor unde acum nu mai ai loc nici sa tragi aer ca sunt toti cu bitele... si se dau, whatever, pe acolo mergeam cuminte cu playerul dat la maxim. deodata ma vad inconjurata de un grup de tipe care topaiau pe chestile alea extrem de tampite dar pe care daca topai.. cica slabesti, buuuuun.
avand in vedere ca nu mai plecau din jurul meu, am zis sa imi opresc zgomotul din urechi ... ca poate mai aflu si eu vreun subiect de examen etc. dar ce imi aud urechile...?:))
- auzi fata, de cand sari pe astea?
- de 2 luni..
- si se vede vreun efect?
-pai, da, adica pot sa mananc cat vreau, Andrei nu realizeaza ca ma ingras.
- ce tare, si tu?
-de un an.
- oau, si merge?
-pai, vezi si tu..( si isi ridica tricoul care ii statea sexi legat in talie si infatiseaza niste buci alunecande.. deci da!!!)
ce am invatat? ca nu ma voi urca in veci pe cacaturile alea. de ce? pentru ca sunt niste procarii inventate pentru unele care nu au capul ca faca 3 abdomene dimineata. ba frate, poate nu slabesc cu abdomenele mele ametite... dar macar am o anumita forta corporala, nu lesin cand trebuie sa car ceva si restul....decat sa atarne dupa mine in valuri valurele dovada vie a prostiei umane, mai bine stau si invat si mai bag o tura de cartier. serios, nu inteleg persoanele, de obicei fiind cele de sex frumos( frumos my ass!) care frate, se slutesc, se chinuie, isi fut organismul ca sa ce..? sa fie folosite o noapte. serios!
alta senzatie tare am avut-o cand eram la big momma, dupa o zi de stres, am zis sa imi iau si eu o portie de cartofi prajiti fiind si singura acasa, fiind si cu iubirea dupa mine si nemancata si tot tacamul. si cum stateam eu cu Mircea la coada, ce aud?..
-2 shaorme la pachet va rog.
-cu ceapa?
- nu, ca ceapa ingrasa.
m-am intors la Mircea si am tras o criza de toata comedia de ras. trebuie sa mentionez, cele 2 "shaorme" erau comandate de o tipa cu un caracter ce aducea a frigider si de un tip cu ceafa de puteai sa bagi o ecuatie de gradul 3 pe ea cu formule cu tot si sa iti dea cu decimale si perioada. as zice .. cam nasol. daca numai ceapa ar ingrasa.. oai de mine... dar toata "shaworma" aia nu, nu? e sanatate pe bat.. sau mai bine zis, la lipie..:))), ce oameni.
si cand le vezi asa, neprihanite, cum trag ca locomotivele elegant dintr-o tigare... si cum le sta machiajul pe fata, valuri valurele.... ma, ai zice ca sunt fete bune. nu, nu sunt.
asta e dezavantajul de a fi la o facultate de litere:)) .. ai multe creaturi de care sa razi, chiar prea multe.
mi-am amintit de melodia asta astazi...

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!