expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21 June 2011

...

sa zicem ca am semi crescut cu tampitii de la jackass. sa zicem ca.... aveam scoala pana pe la 1 amiaza si dupa veneam acasa ca sa prind reluarea lor pe mtv( scopul meu de a ma uita la mtv!) ... sa zicem ca... prin tampenile lor... mi-am scutit mama de la nebunii si ca nu am facut eu anumite chestii extrem de tampite... pentru ca realizam ca doare. plus, de mentionat, cand eram mica aveam idei demente si nu ma dadeam in laturi de la pusul lor in practica.
ma, nu ma intereseaza cat de prosti sunt! am crescut, sa zicem, langa Knoxville, Margera, Steve-o, Dunn, Pontius.... Wee Man... Preston, Danger Ehren... Tremaine mi se parea un regizor dement, pentru un copil de 11 ani,. la naiba, ce viziune asupra lumii aveam. deseori ma gandeam cum dumnezeu poate Margera sa stea pe arsura in forma de penis de pe cur... sau de ce se dueleaza imbecilii pe bmx-uri. ma gandeam la reactia parintilor, ma gandeam la reactia tuturor, ma uitam la episoade super entuziasmata imaginandu-mi ca nu ii doare.. desi, dementii, de cate ori nu au avut oasele rupte.
am ramas cu impresia asta si acum. desi, in momentul de fata inteleg ce inseamna durerea fizica. acum inteleg ca Pontius e un tampit ca face ce face. acum am inteles si ca ei defapt sunt oameni. ca mine. simt durerea, simt fericirea, simt un sarut pe obraz sau vreun junghi in cur de la vreo masinuta bagata :)))( doamne, cat am ras atunci!!)
am inteles ca vor sa fie mai rapizi decat altii... si ca se baga in paravane si mor incendiati in propia lor masina.
nu plang, ar fi ceva, sa bocesc... dar, asa... jackass fara Dunn ... e ciudat, numai ca idee.
nu ii voi duce dorul, nu-s in halul asta de sentimentala.. dar, ca idee, ca pana si "eroii" din a mea copilarie nebuna mor.. in moduri diferite...e ciudat. foarte ciudat.

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!