expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

08 January 2011

n-am, nu stiu..

nu-mi este oare dreptul la stangacie calcat
in alte tale picioare de munte blestemat...
plans in lacrimi de durere, uitat nestemat?

pierduta'-mi este viata in ale lumii vene,
cazute de pe ata, uitate in a sa lene...
cand pe soare, cand pe vant?

nu-mi va cruta cineva fumul din plamani,
viata din mintea-mi cazuta in praf de stele,
atinse de ea in treacat, planse de a ei iubire?


si cand ai impresia ca, totul a fost cladit din baloane de sapun,
plangi cand afli ca, era doar apa moarta.

si cand astepti la nesfarsit a lor cadere de aripi,
stiind ca, pana si ziua de ieri va reveni maine,
observi ca ploua cu aripi de ingeri, moarte.




la dracu cu tot, trebuie sa-mi auto multumesc:)))

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!