expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28 December 2010

zapada, craciunul si limonada

perfecta triologie pentru un craciun fericit.. cu mici adaosuri... zapada, din vise(adica deloc!!), craciun( la reabilitare, termen dur dar asa este) si limonada( din gros)..
si anul acesta i-am bagat cu'colindatul, a fost chiar foarte distractiv.. evident, cu oamenii slabi de rigoare... dar. asta e.. mie mi-a placut.
cadou de craciun mi-l'am auto dat... si tocmai scriu de pe el..
limonada sta pentru a mea vesnica epopee, lupta cu cercurile si bilele. dar, se merita, nu am reusit sa fiu in grafic.. ca na, asa sunt eu prin definitie, dar cat de cat.. merge.
acum astept sesiunea..sa scap odata de ea, astept primavara, sa ies cu rolele si sa ma misc in voie, astept vara sa inceapa din nou mult iubita nebunie... mult iubitele lupte, flacari si tot ce mai e.. plus niste doze bine proportionate de oboseala.
pana atunci, dai cu frigul, dai cu limonada si ... ce o mai fi...

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!