expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

03 March 2010

prima data...

l-am primit de la Simina.. mal sehen.. 

Prima data cand am suflat in lumanari .... n-am facut niciodata asta..
Prima nota 4… prin a 6a.. m-o ascultat la scoala din verbele compuse.. si mi-o trantit un 4 cat mine de mare..
Prima absenta la scoala… prin a 7a...
Primul meu sarut… pe la 15 ani... groaznic...
Prima mea tigara… prin a 12a..
Primul animal al meu… Yoko, o catea lup.. era cea mai buna prietena a mea cand am fost mica..
Prima mea iubire fatala… .. n-am prea avut o iubire fatala.. sincer.
Primul meu telefon… in a 9a.. un nokia.. n-am idee ce e.. il am si acum, the one and only..:))
Prima mea escapada din casa… nu fac asa ceva..
Prima mea betie… pe la 15 ani.. mi-or dat cretini in loc de lapte.. vodka.. te miri ca m-am facut muci..
Primul cadou de la un iubit… o carte despre univers.. :-??
Primul meu inel… mi l-am facut singura din ata..:)
Primul meu PC… o chestie prin a 7a.. o clacat imediat cum o intrat pe usa in casa:))
Prima zi de scoala… groaznica.. niciodata nu mi-o placut scoala..
Prima mea zi la muncă… prima si singura.. groaznica..am dus pliante ca sa-mi spuna o tarfa ca nu le-am dus... si n-am mai mers.
Prima carte citita… ceva cu niste nasturi.. in germana..
Prima melodie… ascultata.. ceva de la backstreet boys, cu siguranta... compusa.. o chestie numita angles.. pe chitara... dansata.. hell knows..:-??

pt clip.. ii multumesc lui Iulia.. ca mi l-o bagat in subconstient..:))


care mai vrea sa completeze.. sa fie fericit/a sa-l ia..:D

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!