expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

02 March 2010

... numele ..

Astazi, intr-o pauza, vorbeam cu colegele despre rahaturi and shit. Cand o data, una dintre ele ne spune ca are la meditatii un copil pe nume Antonio. Dupa, ne mai povesteste si faptul ca.. acel copil nu poate sta locului o clipa.. si astfel, bunica lui urla dupa el "Antonio stai cuminte!!" ..
Nu urletul e treaba mea.. ci numele copilului. Sincer.. nu am nimic cu numele unor anumite persoane.. dar, mi se pare cretin!!! deci, CRETIN!! sa-ti numesti copilul nume de genul Antonio sau alte creaturi, Soledad, etc. De ce? ..
Pentru ca..!!
Traiest intr-o tara cu o cultura bestiala, mirobolanta, extraordinara.. si tu-ti numesti progenitura Antonio? .. Holy shit!!
O colega de trupa se numeste Oksana.. si n-am nimic cu asta, chiar ma bucur ca se numeste asa.. dar nu se numeste Antonio, la naiba!!!
Ce'i cu moda asta, frate?.. Vedem un nume, ma rog, auzim un nume.. si pac! ne botezam creatura in miniatura cu el.. asa ceva..
Daca voi avea un sau o mini me ii voi numi ori Silviu ori Silvia.. ca imi place numele foarte mult.. si oricum, viitorul meu sot, de misca in front, he's toasted!.. la capitolul asta:)).
Revenind. Niciodata n-am inteles chestia cu numele.. ok, faze de genul "numele sunt vechi".. "sunt naspa" .. ok.. dar atunci gaseste unu mai potrivit. Si nu iti numi copilul dupa ce ai in casa.. si implicit ce ai in bostan, adica, cap! .. Imagineaza'ti cum te-ai simti cand toti copii din jurul tau se numesc Andreea, Adrian, Catalin, Ioana.. si pe tine te cheama Stapanu Intunericului... ma rog, exagerez. te cheama Antonio, Soledad.. sau mai rau .. Mercedesa sau Pentium. Sincer.. gandeste-te putin. N'am nimic'cu numele din alte regiuni extraterestre. sincer, nu am nimic.. mai ales cu cele nordice.. dar, cum ar fi sa te numeste Sven Popescu.. sau Skjel Moraru..? Ar fi penibil.. nu mai spun de alte creatii mai sudice de teapa lui Antonio..
Daca tot va mananca in cur.. punet'i numele de Antoniu..:-??
Ce are? E tot forma lui Antonio.. numai ca e un Antonio mai cu'cap..:D.. nu?..
Nu stiu.. mi se pare ca lumea se tampeste pe zi ce trece.. si mai ales cand aflu cum nume de o frumusete rara se pierd, asa, de-am'pixu.. pentru ca cei care duc mai departe viata si stiinta noastra.. devin tot mai cretini.. si au nume tot mai cretine. ..
In concluzie:"Antonio, nu te baga in gunoi!!" .. stai aici si strica-mi ziua.. rupe'te'n figuri si devin-o un coca cu acte in regula.. si dupa mai vorbim.
pusi, pa pa

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!