expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22 February 2010

si'ncepeeee

Nu stiu altii cum sunt.. dar eu sunt mai mult ca fericita ca am vacanta!! Da, am vacanta o saptamana..!!! Si evident, vreau sa ma pun cu burta pe multe chestii;)).. incepand cu toate cele 7 carti pe care le-am tot ocolit de citit.. si terminand cu alergatul in parc si repetitiile. Stiu ca suna ciudat, ce sa faci la repetitii, ce-i asa de tare.. cum se mira ca cretinul un prieten, argumentul lui:" oricum nu vei face ceva cu asta.. dooooh" . well, smart ass, cum spuneam si live... spun si aici, imi plac repetitiile.. desi, cateodata aerul face ce face si imi ocoleste plamanii, asta e.. desi imi mai dau cate o bata in cap, un staff in gura.. o torta in burta, lasa, asta-i farmecul.. si ceea ce facem noi.. nu fac altii nici cu gandul, deci, buzz off!! I love being a lady knight chiar si doar la repetitii, ca cica's pudica in public:)).
Asaaaaaaa, ziceam de alergat, Cretu a hotarat azi, de comun acord, sa incepem cu alergatul, ma rog, el pt ce o fi alergand,.. nu voi intelege niciodata.. dar ma bucur'ca m-o luat si pe mine... sooo, vom alergaaa!!! Si, inc-o chestie, sunt in vacantaaaa!!!! Asta vine dupa o luna de chinuri groaznice, sincer, chinuri groazniceee!!!.. teroare..:D.
Nu conteaza, o trecut.. acum e durere:)) .. mi-am inceput o lupta cu Simi.. arata bine:">, cu bete.. si trebuie sa refac cea cu Cretu.. asta daca mai vrea el sa isi masoare fortele cu mine:"> .. mai trebuie sa intru si sa ma lupt cu Vlad:)).. inca ma intreb de ce... :)),  si .. in rest, cam atat. No more sleepless nights.. activitatea de sport extrem also called "dormit" is back in my life:)).
Well, folks... o saptamana faina va urez si va salut din mers.. dupa ce ca mi-am terminat neuronii .. acum, ii refacem.. si promit sa nu mai vreau sa beau bere ever.. veti afla de ce:">.. pa pa

1 comment:

hop si tu!