expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19 February 2010

cum dracu'?

Ieri am avut examenul al literatura britanica.. de la ma'sa lui Beowulf pana la sosetele lui Shakespeare.. evident, noaptea a fost Party Party.. am invatat ca nebuna.. ce?..Shakespeare. .. ca la scris sa-mi vina Chaucer.. The Canterbury Tales.. defapt, activitatea lui literara.. Dumnezeu!!! Am luat 7 la scris.. dupa ce mi-am dat seama ca'l pic.. l-am luat, .. siii, ma prezint la oral.
Toate bune si frumoase, inaintea mea Toma.. o avut un bulan asta, de sa plangi ..nota din scris o fost 5, lucky her:)) .. si la oral o intreaba proful(Mos Craciun) daca stie vreun citat.. asta, cap de ranga, o prins porcul de veste ca intreaba citate.. si o invatat ce o prins.. si i'l spune la prof.. ala sa moara.. o scos-o afara, cu o nota cu 2 puncte mai mare, lol!!!
Vin eu, ma intreaba din Beowulf, ma intoarce, ma omoara.. si de ce mi-o scazut nota cu un punct?.. M'o intrebat de ce nu poate fi Beowulf considerat cavaleri.. eu: he's a pagan, he's not christian, he's nu stiu ce.. proful nu..in fine.. stiti de ce nu e Beowulf cavaler? .. Stiti? Pentru ca in intreaga opera.. nu e vorba de nici o femeie.. de asta nu e Beowulf cavaler.. nu pt ca e in anul 700 si atunci incepea crestinismul sa ia forma.. nu pentru ca in text, desi e scris de un calugar crestin, se face referire fara margini la zeii nordici.. nu!.. In text nu e nici o domnita, printesa.. cum ii zici .. la naiba..! Si de asta am luat eu 8 si nu 9:)) las, e bine si asa greu, l-am luat macar.. Doamne ajuta si in Valea Jiului:)).
Mai am maine un examen, da sambata, suntem facultate serioasa=)) ... si dupa, party party, ma doare in cur.. pana la inceputul lui Iunie.. hu!ha!:))
Jeturi!!:))

2 comments:

  1. pai tu, de ce nu m-ai chemat pe mine ca ti-l aranjam pe nenea mos craciun, care e un idiot fara margini, de il faceam sa planga!! cum sa zici ca nu era cavaler ca nu e nici o domnita in poveste ??? cat de prost sa fii...

    ReplyDelete
  2. eu am ramas masca.. de abia m-am abtinut sa nu rad.. ca ma pica nebunul.. si na, mi-o dat ce mi-o dat.. dar, tre sa recunosti, o fost cu trena chestia:))

    ReplyDelete

hop si tu!