expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26 November 2008

Sã înnebuneşti nu alta..

Mã pot numi cu fericire unul dintre acei oameni care nu se lasã mânaţi de o altã mânã, sub nici o formã... pânã aici e totul ok, doar cã.. deşi sunt obisnuitã cu scuzele de literaturã pe care imi aterizeazã ochii.. trebuie sã recunosc.. unele creaţii mã lasã .. moartã.

Nu discut despre lecturile de la scoalã.. nu are rost.. unele imi plac.. la restul mã conformez şi tac.. dar când vine vorba de o revistã .. vai de cel care a scris aşa ceva.

Colegii mei au scos deja 2 numere din revista „Logos”.. revistã care va ajunge scolarã .. are succes, imi plac materialele foarte mult, de la poze pânã la anumite editoriale.. dar in numãrul recent.. o chestie m-a lãsat fãrã lacrimi. Şi anume:

Impresile celor doi „prea”- fericiţi care au câştigat titlurile de „miss” si „mister” boboc.

„mister”-ul.. ca sã nu scriu „misterul”.. a spus clar si concis ce a avut.. „miss”ul.. sau, mã rog.. „miss”-a....sincer?... iniţial am crezut cã am ajuns pe pitzi.org .. sincer.ceea ce e de rãu.

Am cerut voie unuia dintre redactori sã mã lase sã preiau o micã parte din „interviu” şi sã-l redau.. cu niscavai comentarii pe margine.. şi m-a lãsat, multumesc frumosJ

Citat :” Când s-au anunţat participanţii, am fost foarte fericitã cã mã numãram printre ei..”. blablabla.. „apoi au urmat sãptamânile in care m-am gandit cum sã mã imbrac, ce culoare sã aiba rochia, bijuteriile, pantofii...”..blablala..nu mai scriu.. cã mã dor ochii de plâns...

Comentariu, cã deh, sunt romãn şi comentez non-stop,... tot respectul cã ai cãstigat titlul de „miss bruk”.. bravo, felicitãriJ.. e ceva sã cãstigi.. mai ales.. sã fi ales din o multitudine de... p...fete frumoase cum sunt acum in bruk... nu comentez cã nu fac parte din grupul cu fiţe.. sincer.. nici prin a 9a nu fãceam, de parcã ãsta era ţelul meu în viaţa..sincer acum.:|.. prima impresie a multor colegii a fost cã sunt bãiat:)).. dupã ce a strigat diriga catalogul, ş-or dat seama cã sunt fatã:)).. aşa... şi câââât ai stat sã te gândeşti la haine şi bijuterii?... sãptãmânii?..:O:O:O:O.. tu iţi baţi joc de mine=)).. eu nici când ma trezesc dimineaţa nu ştiu ce urmeazã sã iau ca hainã pe mine.. dureroasã afirmaţie.

Nu am nimic’cu persoanele care sunt mai cu nãsucul pe sus.. nu inţeleg ceva doar la ele.. când le intreb cum e vremea pe acolo pe sus..(cã doar pe acolo sunt cu nasul).. tot ele se supãrã ...ciudat.. o fi efectul placebo al celebritãţii.. cine ştie?..

Scurt am realizat cã.. copilãria nu mai este ce a fost.. am citit pe numeroase alte bloguri despre cum se distrau unii jucând parã sau cum elaborau planuri sã scape de scoalã.. mai ingenioase decât acum de mii de ori... dar ce vãd acum.. imi dau lacrimile de plâns.. ma inţelegi?.. CUM MNEZAU SA STAI ATAT SA ITI CAUTI HAINE SI BIJUTERII?.. copilã.. ai 15 ani!!. Pt mnezãu.. ai o moaca fainã cicã.. bravo ţie..sã mã chinui sã te intreb dacã stii ce culoare au cremele anti-rid?.. in fine.. bravo pt reuşitã.. felicitãri pt titlu cãştigat. Dar.. mai bine .. sã nu mai spun.

Şi te mai miri cã au cei de la pitzi si coca punct ro succes...

you say you want a revolution?
well, you know...
we all wanna change the world...
~Revolution
the beatles

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!