expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29 November 2008

kitch-ul craciunului..

de parca nu ar fi fost de ajuns.. in piata mare(din sibiu. nu din alta parte a planetei.. pt necunoscatori) s-au instalat deja luminitele de craciun.. aceleasi de anul trecut.. cand te uiti la ele zici ca esti in rai.. mai mult.. acum este si bradul tot in piata mare.. si lista mai numara o scena. ceea ce inseamna ca vor fi din nou concerte de craciun respectiv revelion blablabla... si mult (ne)iubitele casute de lemn de unde poti cumpara de la vin si turte dulci.. toate cacaturile.. pana la sosete, caciuli si mnezau mai stie ce jucarii mai de-am-pulea decat cele mai naspa din lume... toate bune si frumoase.. dar chiar era necesar asa ceva?.. in plus!!! e un patinoar.. in aer liber.. parerea mea?. mai bine refaceau cu banii astia pe cel vechi!!!!.. la naiba chiar asa de tare ne-am prostit?.. asa se pare.... imi place sibiul. imi place aerul sau medieval.. dar mai da-o naibii..:(...nu vreau sa ajung atat e repede in rai.. si cand ma gandesc ca e doar la aruncatura de privire departare.. ma apuca diareea..NASPA!!!

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!