expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27 September 2008

unwanted stuff..

ce isi doreste un student in prima saptamana de faculta?.. nu stiu.. aflu anul viitor... si scriu atunci, promit. dar ce simte un student care tocmai se vede trimis la naiba in praznic din cauza unui rahat?.. doare sa spun:|. pare-mi se unii oameni, pardon am spus oameni?.. nu, aia nu sunt oameni, retardati fara pic de creier in cutia craniana.. sunt scuze de oameni pusi in anumite functii care in loc sa faca ceva bine, incalzesc locul, chiar il inching cu prostiile lor!!!
genul asta de oameni nu exista doar la facultate, ci si la liceu... a se vedea programul meu de luni, si culmea.. nu ii inlatura nimeni. in fine.. ma doare gatul de mor, probabil de aceea am asa o atitudine de imi vine sa scuip pe geam.. imi e doar ca este inchis si dupa,... cine sterge?.. bau-bau?.. nu, eu!
ce vrea lumea de la mine de ma fute in halul asta la cap? mama?.. sa ajung la stiinte.. tusi..? sa scape de mine, buni=> reciproca.. restul?.. unu sa imi las parul sa creasca.. altul sa merg in cluj.. mnoh.. mai bine imi las parul sa creasca decat sa ajung in cluj.. mama vrea sa renunt la muzica asta satanista, tusi la fel, restul la fel, numai eu nu!
ce vreau eu? .. sa primesc un caiet de economie sa ma apuc de tocit, sa am cu cine vorbi germana, sa imi iau bine dsd-ul, sa reusesc la bac.. sa dau bine admiterea, sa intru la comunicare..si? cui ii pasa?
ma simt ca o sticla din aia goala de bere, aruncata in valuri pe ditamai furtuna.. ce am in sticla..?..o hartiuta pe care scrie"imi este dor de tine".. catre cine merge ea acum?catre tine.. va ajunge?.. sper ca nu! .. ma simt ca un sunet de melodie pe care o asculti in timp ce esti pe drum in tren si te plictisesti de numai in asteptarea sosirii.. ma simt ca o frunza care o vezi cazand ... dar tu treci mai departe, nu te opresti.. ci pur si simplu treci mai departe...
luni am 3 ore de germana consecutive.. nu comentez, ma doare gura deja.. si mi-i oricum lehamite.. si de ora si de cea care o preda... luni incep cu economia.. futu-i economia ma-sii!!! la ce naiba ma ajuta? nu stiu..:|
injur in postul asta si NU E TERIBILISM!!doar probabil sufar de tourettes.. sau poate tu esti doar un jeg si nu intelegi ce scriu aici, sau poate imi e lehamite de cum iti imaginezi ca sunt.. sincer, eu nu ma omor sa aflu cum arati tu.. sincer, ma doare in fund!!!



pa!!!!

1 comment:

hop si tu!