expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26 September 2008

nah, cultura

asa cum mergeam eu pe strada cu 2 colege la fel de destepte ca si mine.. de ce mi se lipesc ochii?.. eu am un defect, pe langa ca eu scriu cu greseli de innebunesti.. la engleza fac urat.. ia ziceti, va plac?


ok, s-ar putea anumite persoane sa imi sara in cap.. trendy people, ma doare in spate jos:).. la comentarii puteti sa va varsati nervii si injuraturile intr-un mod mai barbar ca cel mai mare hun, deci... feel like home:)
cele 2 poze sunt facute in sibiu, prima e marea deschidere a unui club, nu stiu, nu ma intere.. a2a este vestita casa de (in)cultura a sindicatelor.. sau.. a sindicvatelor..:P
numai bine:P

10 comments:

  1. hmm...pai eu cred ca acestea sunt noile forme ale scrierii.....si noi nu am auzit de ele...tu biby tu...ce zici?

    ReplyDelete
  2. eu ce mai zic?...pai momentan ma distrez cu haribo:)))

    ReplyDelete
  3. asa...asa...ms biby ca m-ai facut "desteapta" :)) chiar sunt!!! ;;) :-J cel putin...mai desteapta cu 2 min decat astia cu "oppening"-ul lor si cu "casa de cultura a sindicvatelor" :D
    adina

    ReplyDelete
  4. traaandy:))).. daca erai mai desteapta.. ii faceai flit la nenea putza de papagal, ala cu flocii galbeni in cap si pantalonii de ziceai ca l-o luat cacarea imprastiata in ei:D..:)))), destepte as.. we are smart .. nu altcumva:D..:))), =))

    ReplyDelete
  5. one word which can say it all : Romania :))
    prost/a a fost cel/cea care a facut anunturile, dar si mai prosti au fost aia care le-au pus :))

    ReplyDelete
  6. si si mai prosti cei care le-au facut poza si le-au pus pe un blog ca sa arat lumii ca sunt si altii mai groaznici ca ei:)).. you're funny:))

    ReplyDelete
  7. si apropo:), te am cumva in mess-lista?:), doar sa stiu:P

    ReplyDelete
  8. aha, ok, ma gandeam, intra putin pe mine sa vad cine esti, zic dupa de ce:). mersi frumos

    ReplyDelete

hop si tu!