expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31 August 2013

joke's on you

festivalul medieval de la sibiu.. sincer? mi s-a parut o gluma.. si nici nu am avut nervi sa merg la el.. si ce am facut in timpul acela, a fost mult mai interesant si fain.
revenind... cetati medievale, vestitul cetati medievale.. care "rupea gura targului".. lol.. e un rahat.. il vad in fiecare an cum devine mai patetic, mai scarbos, mai kitsch... 
merg la el de cand aveam 17 ani.. deci, de ceva timp.. particip direct de cand avea 19... deci, de ceva timp.. dar, cam cat sa te duca mintea sa iti pui... gluma medievala cu zane gingase si  cavaleri in plastic.. fix cand mai sunt inca 3 festivale, evenimente whatever intr-un oras ca sibiu?.. 
in piata mica/huet era focus festival - si da, pentru prima editia, a fost destul de bine realizat.
langa lidl era un jeg de concert ceva cu multe nume pentru cei care merg sa isi iau suc de portocale de are gust de benzina.. ma, tot mai "culturat" ca ceea ce s-o intamplat in piata mare.. si.. a mai fost ceva, nu imi vine in minte ce.
pe langa mult "asteptata" performanta a celor de la crispus, tot respectul pentru ei..( si eu pot sa fac ceva asemanator, people know why).. cu tot showul lor de 10 ani.. cu alea 3 trupe, nomen est omen, drachenmond si inca unii... ba, o fost cel mai naspa "lucru" medieval pe langa care am putut trece...
ai 3 trupe de "cavaleri" in sibiu, 2 ordine, sa nu se supere lumea.. si inca o grupa mica.. si tu chemi fosile.. si "ordine" din sebes?.. pai, cam cat de labar poti fii??
in fine, dezastru, jale, pierdere de bani, daca ma intrebi.. ce mi-a placut... a fost handmadeul din piata mica, da, asta era al 3lea... ma, au fost super oamenii de acolo.. si cate lucruri facute de mana lor!!!fain!
in concluzie.. am facut poze.. la calfe, saracii, mi se par cei mai medievali dintre toti.. si la drachenmond.. si la ce am mancat si am baut, ca asa e fain.. ca pe instagram:D
go calfe, go calfe!!















































No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!