expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

12 May 2013

stii momentul ala...

.. cand iti vezi visul de la 15 ani implinit cu 2 ani inainte de termen?
cand am implinit 15 ani mi-am dorit 3 lucruri.. sa o fac pe mama fericita cu faptul ca o sa reusesc sa termin o facultate, sa-mi iau un laptop numai al meu si sa-mi iau un dslr nikon, numai al meu.
guess what, mfs??? mi-am luat laptop in anu 1 de facultate din ale mele fonduri, am terminat facultatea cu ai mei neuroni si saptamana trecuta mi-am comandat nikonul meu, al meu, cu fondurile mele, orele mele lucrate si puterile mele.. ataaaaaat!
avand in vedere ca-s o mini lenesa.. muhahah, mare.. nu am iesit la "poze", detest sa ma duc sa ma afisez cu el, daaaar, azi, dupa un weekend.. ( semi weekend).. de distractie, am zis sa ma intorc la butonatul lui.
evident ca vineri seara am stat si am setat la el de mi-or sarit capacele, am citit manualul ala... lux.
si, evident, din al meu geam de la etaju 1... am traznit cateva experimente..
bitch say whaaa?.. maine il iau cu mine, si dupa servici, bag niste poze si teste in jur.. fuck, i'm so happy right now..



No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!