expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

06 February 2013

ioi..



6 februarie, inca mai gasesc ciocolata la magazin si flori la tanti in colt. a da, am uitat, florile se cumpara cu vreo 2 ore inainte, sa fie fresh.. si ciocolata.. nici aia nu mai e ce-a fost.
nu sunt anti valentines.. adica, nu ma prea pasioneaza mutunachii roz cu ochii bulbucati si inimioare cusute de ei, nici sarbatoarea in sine, yeah, i know, i'm an ass.
nici dragobetele nu ma incanta, sunt proptite in calendar primavara.. urasc primavara, prea multe galagie.. pentru nimic.
ma, nici sa dormi nu poti primavara, dimineata te trezesc pasarelele alea ametite de canta mereu, ca pe tine te mananca in fund sa le lasi frimituri afara. (never again!!)

in fond si la urma urmei, nu am nevoie de o zi in an, sau, in cazul de fata .. de 2, sa ii explic cuiva ca tin irefutabil la el.. pot sa fac asta si in timpul liber.. si banii de ciocolata si flori.. pot sa-i dau pe bere, ca de, e si aia ceva.

s'been a long time de cand am mai scris.. sa zicem ca nu am prea avut motiv.
unul, dintre cele 2 suflete care ma ajuta sa trec prin jegul asta de viata, s-a stins, i'm still mourning, in my own way.. celalalt, well, let's just say, e ocupat cu altele acum.
Imi aduc aminte de anul trecut, cand, pe vremea asta, eu invatam si pui dormea dusa langa mine, nu se misca, si sforaia, si respira apasat, si eu invatam.. si o mai mangaiam, si iar invatam.
e destul de nasol cand ramai cu un gol in tine, in suflet adica.. nu mai prea gasesti ceva anume cu ce sa-l umpli... nici toate filmele haioase, betiile sau cabanele din lume nu te ajuta, tu ramai cu golul si golul cu tine.
probabil de aia nu ma incanta primavara. nu o sa mai am labute de noroi pe haina, nici par alb pe hanorac. acum e curat, si prea liniste. nici macar zapada nu am maturat-o in curte si, ca niciodata, o fost zapada la mine in curte.. de numa'.

I so hate you dog, why tf did you leave me?!?!
revenind, ma, sper sa ma scuteasca anul asta tot ce tine de sarbatoarea iubirii, primaverii and co, i'm not in the mood, not at all. ma intreb daca popoarele germanice nu au si ele vreun echinoctiu ceva al iubirii.. ca, na, inc-o sarbatoare, zic eu, nu strica
..

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!