expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10 December 2011

stuff.

interesanta perioada. nu sta nici sa ninga, nici sa fie soare.. in orice capitol. azi trebuia sa mergem la muzeu, evident, bunii mei prieteni au uitat. unul s-o ferit, o intrat pe invisible etc, ceilalti 2.. nu mai spun. intr-un fel, e de bine, am timp de scoala.. dar..nu.
revenind, in an de licenta e tampenie. ai multe de facut, putin timp, acum realizezi ca fondurile tale sunt... la propriu nule si ca daca ai incerca sa intri intr-o multime "vida" ai avea mai mult succes decat sa te apuci propriu zis de a scrie.
nu e mult de scris, minim sunt 40 de pagini cerute. nu asta ar fi problema, problema e ca nu am materiale destule. am cam pana pentru 10 pagini.. si istorie nu am voie sa bag. tot reusesc eu cumva. nu ma mai enervez nici pe ai mei superbi profi care ... evident, in loc sa ne ajute, se caca la noi in cap. funny i should say that..
in rest, bizi laif, meditatii.. rezultate bune.. nervi, oboseala, ce mai? toata gama fericirii.








Travka - Iubire by Travka Romania

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!