expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31 December 2011

and so...

si asa, se .... termina( mwhahahahahaaa) si 2011. sincer, multe intamplari din acest an sunt inca un mister pentru mine. multe sunt esecuri, putine in tonalitate pozitiva... ce pot sa mai spun? s-au intamplat destule.:)
as mai vrea asa un an... cu inghetare instant prin Slatina  si arsuri la degete... cu oboseala si praf... vant si ploaie... poate mai mult stres.. si mai putine tigari..:">.
ce imi doresc in 2012? pai.. pentru inceput.. sa mi se scrie lucrarea de licenta.. asa... singura. de examene am eu grija:))), sa reusesc macar acum sa imi las parul lung...  sa imi petrec si mai mult timp alaturi de cei dragi.. da, aici intra si cei care rad si glumesc pe seama gumei mele de mestecat, stiu, sunteti gelosi:))).
imi doresc sa putem petrece noi doi mai mult timp impreuna.. acum ca ne-am desteptat amandoi( nu), imi doresc sa ninga pana de ziua mea, sa se uite de ziua mea.. sa fiu lasata sa citesc cat vreau.
vreau sa ii revad pe cei din costinesti cat mai repede, imi e dor de ei... foarte dor.
vreau ca maine sa fac'cumva sa ajung la artificii... vad eu cum... ma urc pe bloc si tot le vad!

la multi ani, cititori pierduti pe blogspot. eu una nu mi-as citi prostiile.. dar, multumesc persoanelor care mi-au lasat mesaje.. chiar mi-ati facut zilele astea mai tari.


1 comment:

hop si tu!