expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18 September 2011

oaaaa

oricat de nasol va suna ceea ce urmeaza sa spun.. tot o spun..: am "scuipat" cu foc.. si a fost oau... nu mi-am dat foc.. in schimb mi s-o facut o foame.. de de abia am reusit sa mi-o astampar.. dement!!!
am ajuns acasa, mama venise de la Brasov. de ce nu am fost cu ea?.. well, pentru ca am zis sa nu fiu nesimtita si sa tin un anumit lucru inaintea persoanei mele.. cam cum fac de vreo 2 ani si.. dar, nu voi mai face asta, intai voi fi eu.. dupa... potopul.
de ce? pentru ca!
altele? nimic interesant. probabil ca pe anul viitor, pe la inceput asa, voi pune bazele la o chestie... am vorbit cu 2 prietene.. si poate ne iese fain. daca nu.. asta e, we tried.
cam asta vroiam sa spun.. ca am scuipat cu foc.. asa fain:">
poate data viitoare pun si niste poze..:">
ce mi-a mai afisat un zambet enrom pe fata... o colega de trupa rescrie povestea trupei de cand e ea in trupa.. toti avem nume ciudate.. eu am nume de iaurt de visine:)))... dar, nu asta e important. a ajuns la a 4a parte, parte unde zice si de un eveniment destul de haios in care eu sunt protagonista... sincer, am zambit generos cand am citit. mersi livy for reminding me.>:D<

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!