expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28 August 2011

this is sparta!!!!

nu vreau sa par rea.. stiu ce inseamna sa repeti un spectacol cu foc over and over again, luptele si coregrafii, dansuri si alte fericiri.. dar ce am vazut in a 2a seara e festivalului medieval de la sibiu.... m-a facut sa ma gandesc de 2 ori inainte sa rad. si sa ma gandesc la munca depusa de noi... in fiecare zi... si cum isi bat altii joc de ea.
dupa cum ati realizat, in aceste zile se desfasoara in sibiu festivalul medieval, editia a 11a. este mai mult un targ medieval decat un festival, no offence.. dar, daca asa s-a dorit, asa a fost. poti gasi orice incepand cu papusi gonflabile si terminand cu beteala de brad, da, beteala de brad.
nu ca m-ar deranja, in nici o masura... dar nu pot sa tac ... aducandu-mi aminte de aseara..
a fost a 2a seara a festivalului, scuze.. targului medieval. au avut spectacol cei de la asociatia cavalerilor artgotici. nu ii cunosc personal, nu am avut vreodata vreo problema cu ei. din cate am auzit, au avut un show in premiera.. un show cu foc, ok. anul trecut am mai vazut un spectacol de la ei, lucru despre care imi aduc si astazi aminte.. cu un generos zambet pe buze. daaar, nu am vrut sa fiu rea si am lasat deoparte amintirile si glumele rautacioase si m-am dus sa ii vad.
nu mare mi-a fost incantarea sa vad scene din Stapanul Inelelor sau din filmul 3oo, din Piratii din Caraibe.. sau chiar piese coregrafice din showul precedent. ce mi-a placut, recunosc, a fost ideea cu aripile de foc.. idee care vroiam sa i-o arat si lui radu.. dar, nu i-o mai arat:))).
pe scurt actiunea ar fi asa.. niste aratari bagau sperietii in oameni. ele erau codnuse de o infatisare... aducea foarte bine a Saruman, din LotR. apareau 2 spirite, fete, care, in pasi coregrafici interesanti.. dar nu potriviti... se luptau cu ei. ele erau capturare, mai aparea o fata si erau folosite ca niste marionete, tinute in mreje de niste ajutoare a spiritului rau, cred. venea un nene .. si cu suflarea lui de foc.. le elibera... dupa parca aparea cel cu aripile de foc... il incolteau cavalerii si il invingeau, dupa.. era un tip foarte puternic ,,, asa , mai rubensian decat rubens, si se lupta cu 4 deodata. cei 4 il invingeau, il incatusau, dadeau foc la franghile cu care il tineau si il trageau prin piata mare. totul ok... numai ca i s-a blocat la gat ceva si nu mai putea sa isi dea drumu, lucru care s-a citit pe fata lui.. pe langa sentimentul de panica. in fine, dupa.. mai apare o aratare pe picioroange legat de fete.. care il ametesc pe acolo.. dupa, tipul cu aripi. apare cu o fata asemanatoare bovinei de pe drapelul moldovei.. din ro. prietenul lui anca.. am aflat asta, vine sa ii dea foc si sufla cu foc.. doar ca... iese o flacara mica.. ca in desene, adoraaaaabil!!, in fine, se termina spectacolul. saluta publicul... lumea aplauda, ca de, au depus saracii niste efort.. erau sa isi dea foc de cateva ori.
in drum inspre casa, dam de un am membru al unui ordin din sibiu.. care ne intreaba daca ne-a placut. nu dau nume.... dar cei prezenti isi vor aminti pentru mult timp de aceasta seara.
in drum spre casa.. am avut timp sa reflectez asupra celor intamplate.. si sincer, dupa ce am ras bine, mi s-a instalat un sentiment de mila... acuta.. pentru acei tineri. aaa, am uitat de turnirul cavalerilor.. si cum au fost treziti din moarte, 2 dintre ei erau sa ramana fara dinti, ca dadea un tip in negru cu o bata in ei, da!
ce am pastrat pentru sfarsit, sper, cea mai tare faza a serii. dupa turnirul bravilor cavaleri... a urmat un discurs. evident, ne-am dat seama din ce pelicula era preluat. din filmul 300. era discursul de la prima lupta a spartanilor tinut de Leonidas. nu va puteti imagina ce fete am avut cand am auzit discursul si cum am inceput sa strigam "This is Sparta!!" dupa.
a fost de nepretuit momentul, nu de cumparat cu mastercard sau alte idei, efectiv, nepretuit.
chiar a meritat sa ies aseara, in ciuda supararii locale.. avand in vedere ultimele evenimente. se putea mai rau, indeed, dar, a iesit ok pana la sfarsit.:))))))

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!