expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18 April 2011

literally.. oau

ciudat sau nu, in ultimul timp chiar nu am mai dat de nimic care sa imi provoace accelerari pe la motoras(inima) .. pana astazi. facand ilustra curatenie de primavara/pasti/orice altceva mai poate fi ... da mama peste un teanc de chestii patrate. printre ele recunosc multe povesti de cand eram mica.. povesti pe care le ascultam la pick up.. oau, da, sunt generatia cu pick up'uri si alte chestii, in fine.. si printre ele, de ce dau... de un album de la Phoenix din 1975.. da, de Cantofabule!!! sau Cantafabule, cum vrei sa o iei. pe scurt, am ramas masca, am trecut prin toate culorile din spectrul lor si am fugit sa beau un ceai de tei. discurile(sunt 2) mi le-a dat mama mie.. asa, ca rasplata ca am ajutat-o astazi.. deci da, sunt ale mele.. acum ce mai urmeaza e sa le ingrijesc si sa le las si celor de dupa mine.. sa vada cine au fost Phoenix.. asta daca probabil se fute toata faza asta cu netul and such, ceea ce e foarte improbabil, cred..
in rest, dupa cum spuneam, fara trepidatii, liniste si pace, mai un sofer de taxi cretin, mai un controlor din ala sexi de iti vine sa lesini la vedere lui, din astea..
am inceput miscarea de prin parc.. maine iar, plus facultate, plus tobe, plus... hmmm, pe moment vreme frumoasa, poze nereusite si lungi dialoguri cu Akasha.. nothing wrong with that, e cam tacuta totusi...
bis bald.

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!