expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16 February 2011

cu Woyzeck inainte..

nu, nu mai merge. nu se mai termina cu palmele peste gura din partea sistemului, a conduitei sau a intamplarilor simple?
se numeste sesiune o treime din ceea ce momentan, imi sfarma viata in bucatele. nu mai pot cu nesimtirea si "marinimia" unor anumiti profesori, nu, nu mai pot. chiar totul trebuie dictat sub forma a 7 mii de pagini de curs inutile? nu poate fi normal si omenesc ca o testare sa nu injoseasca cunostintele unui student ci sa le ridice? nu, de ce sa fie asa? ne place sa fim calcati in picioare cu ciocate si ciolane de porci mistreti cu colti de fildes albastu vinetiu, las-o asa, si asa imi place visiniul.
o alta treime este faptul ca, avand in vedere ultimele aventuri in materie de socializare, am dat de un personaj non grata ale carui actiuni chiar m-au facut sa ma gandesc bine la conditia mea de femeie(cica asta sunt) si la ce trebuie de fapt sa fiu, sa insumez. va trece ceva timp, ma gandesc, pana voi propune chestii de genul unui tip, fie el si cel mai dragut din lume. nu, nu poti sa decazi in halul asta, nu poti. de mandrie feminina nu cred ca ai auzit si de Hester nici atat. note to self: a se citi "Die rote Buchstabe" de Hawthrone sau Effi Briest de .. cum il chema pe ala... what ever.. cand ajungi la conditia aceea, atunci ii poti spune cuiva: " iubi, hai sa ne-o tragem pe bacheta din spate.."... si el sa raspunda: " draga, eu nu imi stric bancheta din spate a masinii mele pe tine..".. no hard feelings:>, ok?.. e pur si simplu injositor sa fii asa, pur si simplu, nu merge.
a3a parte a nemultumirii mele incontestabile este faptul ca, tot timpul va exista o entitate, cum vrei sa ii spui, care trebuie sa curete cacatul dupa altii. nu sunt in cazul asta, nici nu imi doresc sa fiu, asa ca, de obicei, cand ma scapa... imi adun singura prin a-mi cere scuze sau ma chinui sa nu fac murdarie. chintezenta lucrurilor nu tine in cazul acesta, nici providenta si nici destinul. tine de cum te comporti tu in anumite situatii, in anumite contexte si cu cine mai intri in directie... sper doar ca ceilalti sa vada mai clar in jur, sa nu mai puna etichete si sa duca de nas.. nu se merita.
ma intreb ce face constiinta morala acum?.. oare doarme?.. sau fumeaza o tigara dupa partida de sah nebun de dupa canapea?... parca as prefera un sex linistit cu pioni, regine, ture, nebuni si cai.. un singur rege caruia sa ii spui:"ma boule, parca ti-am zis ca mai am n examene, nu-s extra mega puli fantastica ca si tine.. deci, fuck off!". un remi, asa, in amintirea vremurilor apuse, o plimbare sub clar de carti.. si jollyul sa zambeasca cu dintii lui lipsa la noi 3, da, apropo, suntem 3, cum ne plimbam mana in mana, gand in gand, cu cate o acadea in gura si vis in ureche... si cum intreaba stelele:" auzi, tu i-ai vazut ca se saruta?"
intelectualismul imi e plecat in vacanta, ca si verbele si ma tot gandesc, gandurile nu pleaca, ce va iesi din tine, persoana simpla si totusi complicata, ca o guma de mestecat prinsa in par.. mai incearca tu sa scapi de ea cu scalpul tau frumos si matasos ca un fundulet de bebelus intreg. ii spune tuns nul, se saruta cu vantul prin caciula si uita ca, candva... a fost o fata cu par lung si frumos, la naiba. cine visa ca asta inseamna maturizare?ca, locul de practica e bancheta din spate si obiectul, vai de mine, obiectul e tare ca o vodca in zi cu soare. imi plang lacrimile cu inimi pentru tine, de mine insa mi se rupe sufletul.. si de aici o scot!!!-> fiecare pentru el... cu mici exceptii.. si in cazul meu se pot numara pe degete. over and out.

ps: de abia astept sa se termine sesiunea, sa isi revina boul boilor(da, de tine e vorba) si sa repet cu aia mica de respira greu in parc cu batele lupta.. eh, la ce viseaza o o inima tardiva...:))

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!