expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14 December 2010

ochi pt ochi si pasta pentru dinti...


    n'am inteles niciodata care e scopul unui caine indesat intr'o poseta.. niciodata.. probabil si foarte sigur, telul acestui lucru ma depaseste.. dar.. se loveste brusc de un zid care e sub forma unui pudel imbracat.. bichon.. sau ce o fi.. cu hainute si papucei.. wtf?... realizezi ca, in momentul ala, cainele tau nu mai e caine?..esti o imbecila.. stai?
    n-am inteles niciodata pozele facute in baie, in oglinda, de "sus"... nu, nu le-am inteles niciodata.. si stii de ce?.. pt ca-s cretine, tampite, dau dovada de tembelism si idiotenie..
    n-am inteles niciodata de ce unii poarta ochelari de soare... si afara e intuneric, cerul e cu nori, mai ploua.. astia chiar in halul asta sunt de optimisti?...
    n-am inteles ce naiba e cu moda asta cretina cu cizmele de cauciuc.. sub diverse forme.. ce floricele si cerculete???.. are bunicul meu vreo 4 perechi de cand mergea la pesti.. de un verde crud cacaniu.. si si pe marimi... si nici nu le dau cu 60 de lei,. sau cu cat dracu sunt la "șop"... le dau pe gratis.. ca am destule!!!
    n-am inteles niciodata,.. de ce sunt unii limitati..... de ce?
    ..... n'am inteles niciodata de ce e lumea nesimtita, misogina, cretina.. etc... nu, nu am inteles!... partea nasoala e ca... eh, da'o naibii... chiar iti pasa?:))

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!