expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

04 July 2010

"comedios"

.. am observat ca, in ultimul timp, nu mai e persoana in lumea asta rotunda, care sa nu copieze la un examen, si aici ma refer.. sa copieze cu surse si tot tacamul.
recunosc, pana acum nu am facut asta, in sensul de .. sa-mi scot un caiet sau curs si sa copiez ca eroul, sau de pe mobil.. dar, m-am mai consultat cu vreun coleg si ne-am ajutat asa..
oricum, ideea si frustrarea e cam urmatoarea..
o persoana, care nu leaga nici macar 2 cuvinte in germana.. ia note mai bune decat mine si, evident, ma intreb, cum dracu e posibil?? ca na, dupa 12 ani de germana.. asta fiind al 13lea.. cica stiu sa vorbesc.. si cica stiu si materia, avand in vedere facultatea pe care o urmez. daaaaaaaaar, imi vine unu sau una de prin coclaul vietii si mi se pune in fata si copiaza, vorba aia" all the way through" ..
pai, papusa mica si sexoasa.. asa nu merge, cel putin, daca ai putin respect de sine si pt ceilalti.
in liceu nu cred ca imi permiteam sa am note mici.. mici de genul sub 8. .. foarte rar am avut.. de obicei erau la istorie.. si in a 12a la romana.. dar cam atat.. in schimb, acum, cred ca daca fiecare nota ar fi o culoare.. eu as aveam in jur de 3 curcubee.. sa fiu mai precisa. coloristica locala, asa o numesc!
revenind, la un seminar de literatura engleza, fiecare am avut de prezentat cate o opera fie ea piesa de teatru, sonet sau roman. eu am avut o piesa de teatru, cred ca si singura.. ideea e ca a fost amuzant.. si am reusit sa prezint in ciuda faptului ca mi s-a blocat prezentarea si nu mai aveam nici un fel de mini ordine de idei. alta creatura insa, a avut un sonet parca.. si, dupa ce ca intreaga ei prezentare a fost copy paste de pe wiki.org.. nici macar sa citeasca nu a fost in stare.. ceea ce e de speriat! profesoara dupa o pagina de chinuri.. a oprit-o si a intrebat-o despre ce a scris.. si evident ca nici ea nu stia mai mult decat noi. in fine.. trecem peste.. sa zicem ca nu stiu chiat atat de bine engleza... incat sa ma compar cu metropola de pe unde o fi venit geniul lingvist.. da totusi.. nu mi s-a spus doar o data ca ma ajuta limba si stiu sa o vorbesc, in orice fel d eimprejurare, daaaaaar, las-o asa.. conteaza?
alta distractie locomotorie a fost la germana, literatura germana.. unde, din cauza faptului ca mi s-o stricat cutia cu minuni.. am fost nevoia sa scriu marele referat de mana.. si evident, din capul meu si o carte cu textul langa mine... dar tot mie mi s-au scazut 2 puncte, pe ochi frumosi;;) ... pentru ca am scris de mana si grabindu'ma am scris si putin mai iligibil, vorba aia.. dar eu am impresia ca am scris destul de citibil.. in fine, si mie, geniul de profa. imi da 6. in scris am avut 8 iar pe eseu aproape 9.. si ea imi da 6. in schimb, un geniu arhitectural de prin marginimea Sibiului... ia 8 sau 9... ca o copiat de pe wikipedia si ca o copiat ca geniul de pe mobil. fain asa!..
nu am nimic cu copiatul ma'sii. doar ca ma enervez la culme cand vad cum unu care nu e in stare sa spuna un cuvant ... ia nota dubla ca a mea.. nu stiu, ma enerveaza asta.
in alta ordine de idei.. nu inteleg cum poate copia o persoana in halul asta! nu se gandeste respectiva cretina/ respectivul bou, ca la un moment dat nu va mai avea timp sau voie sa copieze.. si atunci sa ii vad.
sincer, nu inteleg.. plus aerele de diva in calduri si cu ideea de "i'm hot" dar la ordinul sindromului premenstrual. stop it!
cacat! nu ma intereseaza de sindromurile tale.. sau de durerile tale craniene.. ca na, unii au creierul intre picioare si si-l viziteaza pe cel din pod doar la sarbatori.. ca na, de ce sa gandesti ? ai un cap pe post de acoperis pt cand ploua si sa nu-ti inghete laringele si faringele.. ca daca iti ingheata.. vai, ce grav ar fi!

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!