expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10 May 2010

de ce imi place sa dau cu barda?....

- e un manifest si trebuie tratat ca atare...
de ce imi place sa dau cu barda?.. din punct de vedere metaforic, "a da cu barda" inseamna a fi badaran.. prin simpla deductie logica.. astfel, am dat de 10 argumente solide, parerea mea, de ce imi place atat de tare sa "dau cu barda"..
therefore, in the currency of recent events... simt nevoia sa explic anumite lucruri.. si anume.. "de ce m-am schimbat?

pentru ca...:
1. nu sunt tuta.
2. nu sunt pitipoanca.
3. prefer in locul cojilor de seminte de floarea soarelui si a sportului extrem de a le scuipa pe strada, sa stau linistita in parc si sa ascult frunzele cum fosnesc. (asta daca bate vantul)
4. in loc sa ragai ca o vita dupa ce beau o bere pe nerasuflate, mai bine beau un ceai si incerc sa ii retin cumva mirosul.
5. in loc sa-mi etalez sanii, fesele si rotunjmile pe sub narile altora, mai bine stau cuminte imbracata cu haine largi, oricum sunt mult mai pretioase vara decat orice maiou dupa care sa raman cu arsuri de gradul 15 pe piele.
6. in loc sa-mi rup picioarele pe nu stiu ce ciocate fara bun gust pe piatra cubica din centru, port adidasi, tenesi sau bocanci.
7. in loc sa ma droghez cu cacaturi de la weed shop, mai bine merg si beau un ceai.
8. in loc sa ascut prostiile vreunu magnat in ale tampeniei, mai bine imi scot cartea din ghiozdan si citesc, e mai instructiv.

9. in loc sa ma dau cu toate lesiile din lume, chestii care stiu ca au fost testate pe animale, mai bine lipsa, sincer. aidoma la farduri si alte cacarii..
si... 10. ... in locul unei carciumi sau a unui pub infect cu fum de mori, prefer sa stau undeva pe o campie sau in parc si sa ma bucur de soare.

asa-i ca nu te-ai fi asteptat  la asa ceva?. sincer, nici eu, si doar acum realizez(cu stupoare) ca sunt mult mai multe lucruri pe care nu le fac.. si care astfel ma scot din cruciada picioarelor desfacute pt albinute, asta e, sunt obscena.. macar stiu care imi e punctul de vedere.astea fiind spuse...

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!