expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23 April 2010

aaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!11

e vineri seara, evident, dupa o tura de repetitii destul de reusite...vine si seara, evident, cu artificii si alte altare.. in fine.
nu conteaza..
problema e ca.. la ce grad inalt de oboseala am in mine... inca mai am nervi sa pun mana pe o spada si sa dau in ceva, ceea ce.. nu prea e de fete, asa-i.. dar, .. mai bine, las-o asa:)))
stii? m-am cam saturat sa fiu  ca restul... ma rog, de ceva timp sunt asa... si, sincer, chiar nu-mi pasa de parerea cuiva.
am realizat putin mai devreme.. cam pe unde imi stau "valorosii mei prieteni".. si sincer, pe langa, pe undeva.. sunt si eu pierduta prin spatiu:))..
asa-i cand esti cu'capul in nori.. la propriu... si pe langa faptul ca.. oricat de fericita as fi...  langa oricine..stiu ca esti acolo.. si zambesc(probabil ca proasta.. cateodata.. sau mai tot timpul..).. de parca ai stii=))
revenind.. saptamana asta o fost groaznica..... dar.. stiu ca unele lucruri chiar au meritat, asa-i?

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!