expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28 March 2010

ora pamantului..

stiti despre ce e vorba.. nu ma chinui sa copiez de pe goagăl despre asta si de aceea scriu astazi postul,.. si nu e scris de ieri.
eu am "sarbatorit" ziua pamantului.. rupand degetele lui Cretu... si invatand sa fac rulari.. fara sa sting lumina la ora 9... sau alte creaturi.. nu! de ce?
pentru ca mi se pare un moft asta.. pentru ca.. daca chiar i-ar pasa cuiva de Pamant, nu ar mai arunca murdariile pe jos, ambalaje, mucuri de tigara... nu s-ar mai folosi peturile de plastic, nu s-ar mai folosi insecticide si alte chestii.. asa ii sarbatoresti pamantului ziua.. nu stingand lumina.. dar gazul si aerul conditionat functioneaza. nu?
dar, evident, spune-le asta cretinilor din jurul tau... anul trecut de "Earth Hour".. in flow.. am fost cu niste prieteni, concert unplugged.. si noi din spate auzeam perfect.. adica mergeau boxele.. oau, unplugged indeed !!!:))
mi se pare ca .. fiinta umana a ajuns in halul asta de superficiala si de inchipuita.. cine isi mai aduce aminte sa curete dupa el cand merge la iarba verde.. sau sa isi arunce guma de mestecat la cosul de gunoi?.. in loc sa o scuipe.. pe asfalt... in fine, pentru unii e cam greu sa renunte la ale lor obiceiuri.. pentru binele planetei..
si totusi.. de se sa stingi lumina?.. gandeste'te logic, e alegera ta ce faci cu'curentul.. ca cica.. tu il platesti.. dar, aminteste'ti ca'curentul nu-l gasesti in pomi.. ci il faci tu.. cu ajutorul diferitilor colosi de ciment... cu o miscare facuta fie de vant, fie de apa.. fie prin caldura.. si mai imagineaza'ti.. sau daca nu merge, aminteste'ti de clasa a 7a.. in care, aia de fizica urla la tine asta :" energia electrica nu poate fi inmagazinata!!!" .. remember?
asa ca.. tu opresti curentul, lasand deoparte frigiderul, aerul conditionat, centrala.. si ce mai ai.. dar stingi lumina. si ce rezolvi? sincer, sa-mi spuna cineva.. ce naiba rezolvi??
in afara de faptul ca a 2a zi poti sa mergi si sa "agati gagice" cu replica.. "oaai, eu aseara am stat pe intuneric!!".. si daca mai ai si norocul sa nu dai de vreunu care are iq-ul dublu decat al tau.. si sa ti-o serveasca.."dar de ce?.. n-ai gasit intrerupatorul?" .. atunci, sigur ai cateva lesinate dupa tine, mark my words.
de asta nu am stins ieri lumina.. si de stingeam.. cred ca-mi crapau cativa capul.. dar nu asta e motivul. daca eu am constiinta si bunul simt de a arunca la cos ceva.. doar asta, nu sa plantez copaci sa ma vada mii de greieri.. sau sa dau cu insecticid.. ca plantele din gradina mea sa fie mai frumoase si mai ecologice, pentru ca la asta se rezuma totul. fiinta umana nu poate gandi fara un insecticid langa ea. patetic.
decat sa stingeti lumina.. si sa va rupeti naibii ceva prin casa pe intuneric.. mai bine va ganditi de 2 ori cand calcati pe o floare.. sau rupeti o creanga.. sau aruncati ceva pe langa gunoi. asta conteaza mai mult decat.. "hai sa stingem lumina".. parerea mea.
si din categoria.. reclama haioase, uite una, tot pentru natura, mai precis, pentru Delta Dunarii.. asa, de amuzament:P

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!