expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14 March 2010

oare..?

Ma tot gandesc, in ultimul timp, de ce sunt in halul asta de diferita de ceilalti? .. Nu ma deranjeaza, oricum sunt cam de porc in ultimele luni.. sincer, cam de porc, vorbesc urat, nu invat, ma imbrac foarte ciudat, asta am observat astazi.. intr-un cuvant, sunt foaaaaaarte ciudata si mai ales.. foaaaaaaarte diferita de altii.
Imi aduc aminte ca.. in vara, imi spunea cineva ca nu imi da mai mult de 16 ani, judecand dupa fata(ca asta stiti doar sa faceti, sa judecati dupa fata, dupa forma, dupa haine, dupa etc.. nu va intere ca omul are o problema, ca na.. cica voi sunteti perfecti. fie..). Faptul asta m-a socat, such as.. 16 ani? .. sunt de o anumita inaltime.. si tu imi dai 16 ani? ..
Plus, mi s-a spus recent ca am vocea subtire, mai ales.. cam subtire pt varsta mea.. la naiba, asta e.
Dar, tot gandindu'ma, de ce sunt in halul asta de puerila... imi aduc aminte de un episod haios din copilaria'mi .. hiperactiva'mi copilarie.. cand mama s-a dus pana in vecini cu nu mai stiu ce treaba.. si eu am fost lasata in pat sa dorm. Ei, bine.. eu am tot vazut ca mama se da cu un creion negru pe la ochi.. si ii sta foarte bine.. si imi pun in plan.. hai sa incerc, poate ma fac si eu frumoasa ca mami!! Zis si facut. Culmea ironiei face ca.. tocmai ce am terminat de vizualizat un film cu indieni(din aia din America cu hula hula, canibali, etc). Si ma duc tacticos.. pun mana pe dermatograf aka creionul negru de ochi al mamei si pe oglinda alba.. si incep si ii dau... " o dunga pentru mami.. una pentru tusi, una pentru buni... una pentru Joko.." si asa.. cam pentru intreg cartierul.. buuuun.
Vine mama acasa, eu in pat cuminte, imi spun : " clar, nu ma vede!!!" E, rahat, cum a intrat in camera m-a vazut... vai de mine ce bataie am luat. Urlete si zbieraturi... altare, crucifixe, tevi si topoare... asa ceva n-am mai vazut. Am mancat o mama de bataie... si din momentul ala.. n-am mai atins nici un fard de-al mamei mele. ....Nu mai mentionez ca replica mea era de genul" dar a sarit creionul tau la mine si uite ce mi'a facut" ... replica'care.. evident, nu a tinut!!:))
Asa se explica de ce nu ma fardez nici in ziua de astazi.. de ce am pielea de pe obraz ca buca de bebelus.. si de ce nu simt nevoia sa'mi dau in fiecare dimineata cu spaclul pe fata.
Asta mai explica si faptul ca ma port foarte comic.. si ma imbrac si mai comic.. :> .. vai de mine. Intr-un fel.. asta mie mi se par comice.. altora nu.. problema lor..:)) .

o saptamana frumoasa tuturor.. :)

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!