expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

08 February 2010

iubirea asta.. s-o ia naiba

Din categoria " musai ca de voie bune" .. ca's unii prin jurul meu.. de imi vine sa dau dupa ei cu bocancul ca dupa muste. Unu dintre ei e o chestie.. , iti vine sa crezi?.. un tip, evident, caruia i s-a urcat la cap temperatul oceanic.. si la cat e cu nasul pe sus, l-am putea considera statie meteo..:>
Respectivul crede ca ma arunc in sus de fericire si ma prind la cadere dupa un dublu surub si o fandare.. in gura, de fericire ca ma scoate de la ignore.. sincer, nu ma intereseaza, nici macar nu m-o scos.. oare de ce pixul meu n-am primit "add pe mess"?.. Din amorul artei, de aia...
Uite, de asta nu-mi plac tipii, ma rog, unii.. pentru ca se cred indispensabili vietii ... se cred Oracolul din Delphi.. dar nici unu nu e capabil sa vada daca tin la el, daca il urasc sau daca efectiv, umbra lui ma scoate din sarite.
In concluzie, mon amour, nu ma intereseaza de ce nu m-ai scos de ignore.. eu inca incerc sa inteleg ce caut acolo.. ca cica"prietenii" nu se baga la ignore.. si parca am stabilit, de comun acord si nesiliti de nimeni.. sa ramanem prieteni. Aici, tu esti ala Gigi Contra.. eu n-am facut nimic.. si nici nu am de gand..
Sanatate si virtute la toti prostii care s-au folosit de mine, la toti libidinosii care cred ca daca imi intra sub piele suntem best buddies si la restul, ca sunteti multi.. pe care nu-i suport de nci o culoare.
bine'i, sfinte, sa fii domnita cavaler!!! :))

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!