expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

08 December 2009

comedie :))



am un partial in aproximativ 2 ore, ma bucur enorm. ca un copilas cuminte, m-am trezit la 4 sa invat si sa-mi fac tema.
partialul e la fonetica.. tema la research, hai ca, merge asa.. incet incetisor cu semnele astea, inca nu le-am inteles scopul suprem.. dar, observ ceva... scriu mai corect dimineata decat seara :))
sincer, acum cu seriozitate. nu inteleg scopul foneticii.. si nici al lingvisticii... mai ales cand e vorba de iubirea mea, coseriu, manca'l'ar ceva cu 2 capete la poli. hai ca trece.. asa, cum or trecut altele.. trece si asta.:D talkin about self confidence and auto'determination :))
tema pentru care m-am trezit la ora asta, era de facut un work cited list cu sursele pentru lucrarea finala, yes!!!
lucrarea mea consta in aproximativ cateva pagini, cred ca 5, despre vikingi, lupta de la maldon si teritoriul care il ocupau, plus... niscavai religie. mi se pare interesant.. si pt asta, caut de ceva timp surse. am gasit carti.. despre evul mediu.. mie imi trebuie pre evul mediu.. o mers pana acum asa.. deja nu mai merge, la naiba.
oricum, alta chestie ma distreaza copios. alegerile castigate la mustata sau mai bine spus .. la suvita de base. imi miroase a frauda.. dar nu stiu din partea cui. din proprie convingere, acum, na.. pot sa imi dau si eu parerea.
alta chestie, duminica seara, am fost sa bagam niste jocuri la max.. chestie care ne-o binedispus pe toti la maxim!!:))
de ce?
de aia:))
tot ce ne-o trebuit a fost un id de'a'lui max.. si distractia era gata, atat am ras, de a 2a zi.. adica ieri.. de abia imi simteam stomacul.. cauta in "my pictures" ma!! - dar tu unde iti tii pozele? in s c u l p t u r e s? :))
alta chestie de remarcat., observ ca publicarea unor conversatii "sexoase" cu mine si vreo putza mica'care nu are parul pubian cat mustata, pe blog, are rezultat!.. de acum, toata lumea care imi intra in lista, imi da raportul, mai ceva ca la politie.. cu numar de pantofi cu tot:)) nu, glumesc, dar, dau dovada de bun simt si mai si spun din ce emisfera sunt, ca asa este frumos.
cum e comedie, vreau sa salut respectabil ultimul comentator de pe blogul meu.. si sa-l/o trimit frumos intr-un loc intunecos.. ca asa e dragut, eu am curajul sa ma senez cu numele, nickul, ce o fi.. cand fac ceva.. altii.. they lack this.. se observa. si na, m-a mancat in cur sa spun si de "it". :))
inca incerc sa ma apuc de invatat, slabe sanse.. cred ca restanta scrie pe mine, i hate fonetica.
si nu doar germana.. desi, hai ca aia engleza e haioasa.. si muuuult mai complexa decat asta.. dar, ce sa-i faci?.. la aia am de facut un caiet si o "traducere" de un text de 5 pagini.. cred ca iau ceva din "harry potter" .. atunci, nu mai spune ca n-am transcris bine.. caci, oricum nu intelege ceva coerent din textele alea:))
pfffff, incepem repetitiile pentru colindat, conform lui bucataru'shef in campania "Hap, Sarmaua!" .. si ieeeeeeei, imi revin, incet incetisor, dar sigur din boala, sentimente intunecate si complexe de-am pulea date de altii. si ce'i daca's rotunda?.. c\macar stiu sa scriu corect, cat de cat, si nu ma scarpin in nas cand vorbesc cu cineva, nu mai spun de cur.. asa ca, where's the problem?:))
nota: tricoul e a lui flaviu din timisoara, mi-o dat poza acum ceva timp, si eu vreau asa un tricou.. deci, dude, i made you a star! :))
ca'cam asta e pe aici.. si sa nu uit, vreau sa le multumesc parintilor si bunicilor si vecinilor si colegilor de scutece, cresa, gradinita, scoala generala, liceu si facultate pentruu ceea ce nu sunt, ha! in plus, doresc sa ii salut respectuos pe toti cei pe care nu-i cunosc, nici nu-i i-am cunoscut vreodata si nici nu-i voi cunoaste, si sa le multumesc pentru non'gandurile pe care mi le-au adresat. de asemenea, tuturor celor care m-au injurat, blestemat sau luat in ras, le doresc sa primeasca acasa toate masinile de pompieri din lume, sa le ia bradu foc in consecinta si sa nu-si gaseasca papucii dimineata, cum patesc si eu, de altfel!
si acum!!!! forward to victory!!!! and the sun rises!! peste vreo o ora juma, dar rises!!! ha!!:))

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!