expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

02 December 2009

asa ceva..

sa ma ierte care o vrea.. ma jur, ori incearca'careva sa-si bata joc de mine.. ceea ce n-as prea vedea de ce.. ori chiar am o priza geniala la minore, pizde, frustrate sexual, mai pun si virgine.. da frumos in capu'la lista.
ma, fetitelor, cine ma stie.. stie sa va spuna..nu's eternul si fascinantul hose armando(sau cum ma-sa s-o scrie) .. dar, da-o naibii de treaba.. ma satur si eu, asa.. incet incet. pana acum a fost joaca.. de acum inainte e razboi!!
de ce imi ies din minti la ora asta?

de asta!!!

misogina de mine: copilule, spune-mi te rog, de unde ai id'ul asta... ?
misogina de mine: si, culmea.. se cam observa ca esti online.. so, really now
putzulika naomi: In primul rand nu ma poti numi copil la 19 ani si in al 2-lea rand habar nu am de unde am id-ul tau
misogina de mine: apai
misogina de mine: asta e cruda comedie
misogina de mine: tocmai ce mi-ai dat add
misogina de mine: deci, ori ai probleme.. ori ai alzheimer.. ceea ce ma face sa te indrum spre un singur spital
misogina de mine: asa ca.. de unde ai id-ul asta?
putzulika naomi : Fuck yourself
misogina de mine: tu primul, bitch
misogina de mine: ma scuzi, prima

nu stiu, cred ca amuza pe careva.. pe mine reuseste pentru a n'a oara.. ceea ce este destul de bine.. ca na, let's look on the bright side of life.. tadam tadaaam..
ceea ce ma cruceste este ca... numai ce zilele trecute, ma acuza o membra a asociatiei " am cap, desi nu gasesc brosura de ultilizare", care face parte si din categoria " am primit un cap craciunul trecut.. si nu se asorteaza cu restul hainelor din garderoba". de ce spun asta?.. pentru ca individa.. de aprox 18 ani.. ma acuza vehement ca i-am futut sora.. ceea ce, pt mine, e imposibil.. din toate punctele de vedere.. si ca i-am batjocorit-o.. etc. ma rog.. tipa.. dupa ce i-am povestit ca nu-s cine crede ea.. chiar, nici sa vreau n-am cum sa fiu aceea persoana doar prin 2 simple fapte.. sunt femeie si nu obisnuiesc sa fut alte femei, mi se pare normal, ... si motivul 2.. nu ma culc cu lepadaturi, etica asta,, tztztz...
in fine, povestea a trecut.. dar.. azi.. culmea, alta.. frate, de 19 ani.. tu gandesti?? oau!!! deci.. de la 18 am sarit la 19!!! .. tipa e bruneta, maslinie cu mustata. are o poza de la banchetul vietii la avatar si nu mai are cont de hi cinci.. sau, nu pe id-ul asta. deh.. i'm a genius... what ever!!!!
si stau asa, linistita, dupa cateva zile de harta( a se citi hartza :)) ) bolnavicioasa cu agatatul triumfator al trupului meu de ultima falda a robei care impatura viata insasi.. si mananc zgomotos dintr-un compot corcitura, my favorite!!.. si ma mir, sincer, ma mir.. recunosc.. eram si eu candva asa.. cand am facut cea mai mare prostie din viata mea.. si anume( ma rog.. una dintre cele 2 prostii din viata mea.. a 2a e la varsta de 18 ani.. care se simte.. sa se simta sanatos) si anume.. mi-am postat id-ul pe un site de rockeri.. oau!!!.. si de atunci, pokemoni de aprox 13-14 ani imi intra non stop in lista. de schimbat id-ul nu-l schimb.. dar de prosti dau.. la orice sign in.. bine ca exista ignore'ul, muream de foarte mult timp, ce-i drept. in fond.. sincer, nu ma incanta ca's idolul( pe nedrept al muierilor.. sunt sigura ca fernando ala cu semintele(de la radu am ramas cu sechele asta) .
in concluzie, nu nu mai vreau sa aud de tipe futute de mine.. nu mai vreau sa stiu de tipe care ma considera hot.. sau de alte trotinete si role, ma scarbesc. asa.. preventiv pentru restul.. care imi mai ia id-ul, sa nu zica'ca nu le'am anuntat :D .. nu va mai povestesc de baietii cum ma considera aia.. oau!!!. hai, mai vorbim:))

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!