expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28 November 2009

in sut in cur.. o gura de asfalt inainte


ce-i drept, pana acum.. nu m-am prea omorat sa-mi impartatesc cuiva sentimentele irefutabile.. ca nah, mai eu impotriva lumii.. asa-s de obicei.. mai ales cand e vorba de mine. :D
nu-s perfecta, am defecte... ma rog, mai ales, unele pe care le aflu de la altii, las, e bine si asa rau.
ce ma doare extrem.. e ca, dau de niste oameni.. care, sfinte, mai bine.. fara ei ar fi mai buna lumea. .. nu de toti e vorba, sunt unii care ma fac sa simt ca pot trai mai mult cand sunt langa ei.. si altii pe care imi vine sa ii bat.
ce ma doare si mai tare.. e cand unii ma copiaza constient si... te miri de unde pica ciocanul cu vestea. asa-i si acum, nu am nimic cu ea, este prietena mea.. dar, si cred ca stie, m-o durut.
in fond, n-am nici cea mai mica sansa.. bila hiperactiva, baterista( fosta si viitoare), dau cu toporul, mestec guma, fac baloane.. niciodata. ..nici nu inteleg ce ma chinui acum.. chiar nu..:(
pffff, urasc sa fiu in situatia asta.. desi, faptul ca imi dau seama ca pot sa mai tin la alte persoane, ma face sa zambesc, fortat ce-i drept... asa-i ca e tare sa tii la cineva?.. mai ales cineva care nu te baga in seama?.. si, vorba aia, sunt mititica.. rau de tot.:)
ioi, iubesc sentimentul asta, ma simt ca intr-o criza de calciu, mai pun si plagiatura, niste barfe .. si vreo 3 zvonuri, weekendul imi e perfect... nu mai spun de tema de la fonetica engleza..
jeg ta vare på deg .. og du ikke engang se meg. Jeg elsker dere og tenke meg en venn .. hvorfor liker du ikke meg?

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!