expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

09 October 2009

ioi.. again

fiecare om e un individ.. si este tratat individual. fiecare om are voie la o opinie.. sa si-o spuna sau nu, asta depinde de el.. pe romana tradus, daca ii e cald sau nu cu dintii in gura.
de obicei, eu imi cam spun parerea, nu ma opreste nimic si nimeni sa-i zic vreo 2 de dulce.. decat cand ori sunt prea nervoasa, ori obosita, ori nu simt nevoie sa ma descarc intelectual pe aceea persoana.
evident, in dorinta mea teribila de a ajunge in bucuresti la facultate, nu am reusit decat sa-mi semnez cu sigilu de ceara inca 3 ani in sibiul uitat de lume.. si, colac peste pupaza, oamenii nu uita!!! numai azi era o tanti care ii umplea lui mom capul cum ca, ea are 2 fiice in bucuresti si ca e greu, umilinta etc. .. apai, daca s-or dus, ce o mai fute pe ea grija?.. adica, dupa ce ca mi-am acceptat tampenia.. acum sa mai si aud ca ala si aia este in bucuresti si suna acasa sa planga dupa paturica. eu, de obicei, nu prea plang dupa paturica.. sunt bine rotunda si robusta.. deci, nici dupa papica nu plang... oricum, e pe terminate cacatul, nu ma mai omor sa ajung in bucuresti... acum vreau sa tintesc sus si tare:>
in alta oridine de idei, m-as bucura enorm daca m-ar lasa naibii lumea in pace cu bucurestiul.. e problema mea de ce vreau sa ajung acolo.. si punct!
alta chestie fabuloasa .. vine din partea unei chestii.. ma rog, nu comentez despre oameni.. ideea e ca, eu stateam pe o bordura .. si cum pietrele erau decalate, mai schimbam cate un picior, asa de farmecul schimbarii. tipa de langa mine, initial, o tipa super tare, dupa, mi-s-o acrit de ea, ma jur(asta a fost la intalnirea cu basarabenii de zilele trecute) m-a intrebat daca am loc. eu, nu stiu, ma gandesc cam de vreo cateva ori inainte sa intreb un om daca are loc.. nu stiu, o fi etica de vina:-?? ..in fine, sunt mai monobloc, domnia mea.. ca deh, o domnita- cavaler trebuie sa aiba putere sa ridice arme.. si o baterista.. sa rupa betele in premier.. asa ca, i-am raspuns frumos si delicat"nu, am loc cacalau" (parafrazat).
dupa 2 minute, am schimbat iar piciorul, tipa pleaca de langa mine zicand "hai ca merg in partea cealalta"... am ramas masca, ma jur, adica.. ok.. nu stiam ca mai exista oameni de genul .. care, te vad mai schimbat, hop, se intorc si fug.. ma rog, in fine.
nu m-o afectat chestia asta.. in mod miraculos, .. oau.. doar mi-o lasat un gust foarte amar in gura, metaforic vorbind, la adresa tipei.. eu, in fata mea nici sa nu o mai vad, ca-i rup dintii.. langa vreun monument sau nu, ea alege locul.
prima saptamana de facultate: .. ca dracu, m-am plictisit de moarte, casc non stop.. si va trebui sa-i duc sacrificii si ofrande lui coseriu .. in aproximativ cateva zile. la literatura mai merge, aia oricum imi place.. beowulf si nibelungenlied are my middle names.. dar.. cam atat. in fine, cum am rezistat in liceu, cum am trecut ca rata prin apa .. prin liceu.. asa fac si la facultate, ca deh, ce mi-i una, ce mi-i alta?..
am noroc cu vacalerii, astia, cavalerii cetatii rosii, fratilor, mersi ca existati si ca fac si eu parte acum din voi:) ... si mersi ca ma lasati sa dau ca animalul cu toporul la repetitii si in spectacol.. sa valsez cu el, ca asta am facut, vai!..
concluzie, fiecare om este un anumit ceva, din parerea mea doar.. sa nu ma enerveze careva ca dintii nu'i va mai avea:).. aviz amatorilor.

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!