expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19 October 2009

am si ganduri


ce bine era anul trecut pe vremea asta.. mda, ce bine.. parca ma simteam mai bine in fosta clasa, in primul rand.. cu simina langa mine care urla ca vrea pontino.. cu dana care avea ochii ca o broscuta, cu adi, nedormita si eterna si fascinanta certata cu ala, cu brigi, dunkle graeffin, cu mop, imi e dor de mop, foarte dor.
era bine, frate, si acum plang( in mine, evident) dupa vremurile acelea si ca nu am stiut sa le pretuiesc mai mult.. poate sa incerc sa le iau captive in niste borcane... si acum sa ma uit la ele si sa zambesc, sa le deschid si sa simt mirosul cafelei sau vreo esarfa cum imi atinge fata, as vrea.. dar, pot?..
sincer, plang dupa momentele alea.. cum am trecut pe langa ele ca o rata oarba. probabil ca daca as fi fost mai serioasa... poate acum statea altcumva treaba si acum plangeam doar dupa timp, nu si dupa prieteni.
urasc sa plang dupa prieteni, pur si simplu, urasc asta. tin la prietenii care ii am.. care ii mai am. ca.. mai tot timpul, din cauza unor chestii precum impulsul si nu stiu ce cacat de sentiment pierd cate unu. asa a fost si cu vali, asa a fost si cu dan.. cu vali astalalt, cu andi... culmea, numai la tipi patesc asa ceva:)).
imi e dor de simina, imi e dor tu, de tine tu, sincer.. stiu ca sunt mai ciudata.. dar chiar nu suport distantele lungi intre mine si altiineva, deci, ma ierti? .. that's me.
ma intreb cati voi mai pierde.. asa, ca de, lumea se mai schimba.. mai pleaca.. mai uita.. eu de ce nu pot sa uit? .. asa, sa fiu nesimtita ca restu si sa sterg totul cu un burete?..
chiar as vrea sa uit totul, sa vad, altii cum se simt?.. daca se simt mai bine, atunci perfect, devin si eu asa .. da' cum sa te simti mai bine?.. i'm sick of all this chestie.. imi vreau viata si prietenii inapoi, pe toti!!!.. se poate?
ps: new crush

5 comments:

  1. You won't loose me. I'm only a call away. Indiferent ca zi, noapte, ca ploua, ca ninge, ca e canicula. I'm always there for you si esarfele mele la fel. ;)) Si nu trebuie sa iti para rau pentru nimic. Life is bitchy sometimes. Dar tot raul spre bine. >:D< >:D< Miss you, Schwesterchen!!! :*

    ReplyDelete
  2. i miss you too, mamy .. a lot.. >:D< atat de mult. si mersi:)

    ReplyDelete
  3. >:D< poate ne vedem zilele astea. Ar fi frumos.

    ReplyDelete
  4. Sorry...sorry...pfff....mai mie niciodata n o sa mi fie dor de fostii colieji di lishieu, cari mi-or facut atata rau, insa mi-e dor de prietenii mei din Bucuresti, asa ca pot sa corelez starea.O inteleg.Asa ca ti sunt alaturi...so, capu sus, tinere cavaler!

    ReplyDelete

hop si tu!