expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19 August 2009

liniste din aia... morbida

dupa cateva zile de liniste si pace, timp in care am inceput 3 carti si nu am de gand sa si termin vreuna din ele.. deh, asa-s eu, .. timp in care am injurat pe respectabili domni de la serviciul de internet, timp in care m-am chinuit sa ma schimb, evident, nu am reusit.. si, timp in care am invatat sa ma joc cu tortele si flagurile... pelanga cateva lovituri in cap, spate, picioare si maini, am reaparut si eu, asa, cand iti era tie lumea mai draga, am dreptate?:D
peripetii din ciclurile "biby si troleibuzii", "biby si era glaciara", "biby si dragostea nespusa" si sa nu uitam de " biby, the fighter of jusice in chiloti"(justice e in chiloti) urmeaza a fi spuse:)).
mi se pare total cretin alaturarea cuvintelor"cursa" si "speciala" in acelasi context. vezi un autobus din ala tare, clima, alb spuma.. si in fata troneaza o hartie, scrisa de mana, evident, "cursa speciala".. mah, pe mine ma lasa lata, de ce?.. eu stiu ca "special", si acum, fara sa fiu nesimtita.. sunt cat se poate de serioasa(that alone should scare you), "special" eu il folosesc pt oameni nu intocmai normali... ori de la natura ori ca nu are un intelect cat de cat de normal.. asa ca, nu iti e mare mirarea cand ma vezi razand cand vad vreo "cursa speciala" cum stationeaza in vreo statie de autobuze.
din ciclul "biby si era glaciara" am alta chestie.. si anume: n-am platit telefonul, nu o batut bine ora 12, pac, s-o luat. impreuna cu el, insa, subit si iremediabil.. s-o dus si netul. de aceea nu am avut eu net si de aceea au scapat atatia neinjurati, neblestemati si nefututi la cap de mine, he he he, i'm evil. ma duc sa platesc si ma pun, subit si irevocabil la coada, ca un roman normal.. saraca de moi. stau mult si bine, coada de 10 persoane, unu ca vrea sa achite atat, altul s-o apucat sa se certe cu stimabila doamna de dupa tejghea si colac peste pupaza, unul s-o trezit sa isi faca abonament, dragul de el. in fine.. plotzlich, apare un membru de onoare al ordinului" homo sapiens din era glaciara" si se baga, marmota, in fata mea." ma scuzati, eu eram intai aici, daca vreti, va las dupa mine, dar nu inaintea mea!".. atat mi-o trebuit, si incepe nenea.. cred ca era nene.. adica, sper, in fine.. copil nesimtit, asa te-o educat mama ta . pe sistemu" copile, eu am alzheimer, vezi unde mi-am pierdut pampersul pt oameni mari". am crezut ca-i mut proteza, asa m-o suparat maimuta aia, si culmea, tot nu am lasat-o sa treaca in fata mea, nu am vrut! pe mine nu ma lasa nimeni sa trecin fata lui/ei.. asa ca, eu ce's? martira vietii?.. sa ma pupe in talpa de la bocanc!
din al 3lea ciclu nu spun momentan nimic, contemplu.. si gandesc:))
4. justice for all... care sunteti in chiloti. eu nu inteleg ceva. de fiecare data cad ma urc in autobuz sau ce tricolici o fi ... dau de control. nu, nu asta nu inteleg.. ci, pe langa ca am bilet, tot de mine se ia cineva... daca nu e om normal, e bine... dar de obicei e controlor. in fine, nu ma mai chinui. pe langa asta.. de fiecare data trebuie sa fie unu care e adeptul cultului anti apa.. adica.. de apa nu a auzit, de sapun nu mai spun, sunt peste 30 de garde afara si persoana respectiva impute tot autobuzul, in fine, asta ma determina sa merg mai mult pe jos, asta si controlorii :)).
pt incheiere, weekendul viitor e festivalul medieval "cetati medievale" din sibiu si dupa teiusi... deci, am ce face. pt cei care sunt fascinati de arta medievala... haideti in sibiu si nu veti regreta:)
sanatate la marmote si vecini, pe sistemul" daca tu ai febra, eu am durere de minte", mai vorbim, tricolici lui shavy , >:D<.

1 comment:

  1. funny, as usual :)ador reclama aia la pepsi :))

    ReplyDelete

hop si tu!