expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14 July 2009

i "heart" cfr

e perioada inscrierilor, toata lumea forfota... si eu, evident.
ieri dimineata am plecat froh und munter inspre bucuresti sa ma inscriu si eu.. ca tot omul.. si.. ghici ciuperca?.. s-a surpat un podet langa raul carta si astfel.. linia era sub ape:)).
nimic mai simplu, am stat in tren pt 3 ore.. a fost ok.. ma mir ca nu m-am dat cu'capul de geam.. in fine, solutia autoritatilor? ne-au dus cu un autobuz( si ce autobuz!!!.. mittelalter scria frate pe el!! si daca nu era un norvegian care urla din toti ranunchii- glumea, evident-.." i've been kidnapped!!! they highjacked the train!! we're all gonna die!!!"... nu stiu cum ajungeam in arpasul). am ajuns, cu intarziere de peste 3 ore in bucuresti(trebuia sa ajungem la 12 jumate.. am ajuns la 4 fara cateva fire)..nu spun cu ce entuziasm am imbratisat metroul, viitoarea facultate si ... inca niste chestii.
ma seaca atitudinea cfr( coaiele ferate romane) privind astfel de situatii. nu inteleg de ce nu stia nimeni ca pe acolo nu se putea trece?, nu inteleg. am sunat la cfr... nici aia nu stiau.. de ce nu stia nimeni. si noi am stat ca martirii 3 ore. in plus, conditile din restu calatoriei au fost.. mai mult ca scarboase.. am mers cu un personal pana in brasov.. de acolo un alt personal pana in bucuresti.. erau climatizate, ma scuzati.. ce inseamna "climatizat" in romania, stiti?.. inseamna ca aerul era inchis, mirosea a plastic incins.. si in loc de aer rece...(cica conditionat).. era cald.. puteam sa-mi usuc haina de iarna la chestia aia.:(
cfr sucks! nu am probleme cu trenurile, imi plac.. dar... decat sa merg in asa conditii.. mai bine ma lipsesc.
duminica am admitere, wish me luck.. si la examen.. dar si la podet:))

2 comments:

  1. voi astia anti-gay sunteti teroare! cat despre convins sau nu.. n-am observat nimic interesant, oricum, "succesuri" mai departe ;)

    ReplyDelete

hop si tu!