expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14 November 2008

vineri seara pe racoare...

.. eu dorm in picioare... plictiseala e mare.. vineri seara
dupa o saptamana plina de utilizarea excesiva de scutece si diazepame.. in sfarsit e vineri seara.. seara in care se iese la un suc.. bere.. etc.. well.. bag ceva, ca nu am chef si nici voie, evident:))..
saptamana o fost fructoasa datorita ingerului meu pazitor care sta in dreapta mea si scrie foarte frumos la lucrari in asa fel incat sa pot citi si eu.. cateodata, multumesc frumos.
in rest toate bune si colorate.. ca frunzele in toamna timpurie.. lol, i mean trendy.. si toate cu miros si culoare specifica de cabinet medical.

alaturat catietul de filozofie(mine) cu definitia pluralului filozofic(mersi simina si nu ma impusca)
mmm, in rest.. toate bune si plicticoase.. nici macar cafelele din art nu ma mai incanta.. imi e dor de vara cand era cald si dormeam pana la ora 2 dupamasa lejeeer.. fara probleme si nervi..:-<.. maine e carta.. tren.. i love the train:).. iubesc sa plec si sa nu ma mai uit inapoi... si cine imi va simti lipsa.. sa dea mesaj:)).. imi e dor de valea oltului.. si de velodrom(desi nu am stat decat cateva ore acolo).. imi e dor de toti cei care ii vad in fiecare zi dar nu le pot vorbi. imi e dor de nowak... imi e dor de orele de mate.. imi e dor de tot din ceea ce a fost ieri si azi nu mai e..imi e dor de o carte buna.. sa o citesc fara oprire desi e 4 noaptea.. si sa adorm in zori de zi cu bostanul pe ea.. urmand sa ma trezeasca mama si sa-mi tina morala ca iar pierd vremea.. imi e dor de muzica de noaptea tarziu..acum.. nici macar putere sa mai caut playerul nu mai am.important e ca vor trece toate.. cum spune un amic(mai mare el dar nu se supara ca ii spun amic).. "toata lumea sa traiasca .. numai noi sa nu murim"..:)) de abia astept maine sa ma urc in tren.. desi va fi doar pt cateva zeci de minute doar.. dar va fi.. si de abia astept sa ii vad pe cei care vin in carta, meli si andrea si cristine. si si brigi... si toti:) ca imi e dor de el nici nu mai spun..

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!