expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30 November 2008

nothing special.

Free Blinkies
.. am terminat si cu haribo. pt dsd. mapa e pe drum inspre profa.. sau o ajuns.. like i care.. marti.. we die:>.. miercuri.. we'll get back to life..joi.. we'll die again.. vineri.. bine ca am de la 9..:>... luni.. i can't remember.. ideea e ca vinerea viitoare.. iar trebuie sa murim.. si de sambata incolo pana la craciun... si revelion se pare.. mancam porumb fiert si mere prajite.. ca altceva.. nici macar rabdari nu mai avem intregi..
cat despre sosete si bocanci.. nu mai e zapada pe aici. centru este exact cum m-am temut.. pute de la turta dulce cu mar pana la mcdonalds.. iti vine sa vomiti.. o faci cu soundtrackul unei colinde... ma simt ca in rai.. pacat ca nu o sa ajung prea devreme pe acolo... am renuntat la diacritice.. which is a very good thing.. looks like ma reapuc de tobe:>.. it looks like doar..zdrang mass..
Un tip intra intr-o farmacie si o roaga pe farmacista sa-i dea 10
prezervative. Le ia, le arunca pe jos si incape sa le calce. Farmacista
mirata intreaba:
- Domnule, dar de ce le calcati?
- Asa m-am lasat si de tigari!... .. dureros..:)))

cam verde situatia mea.. sau sa spun maro. cu miros ... si caldura specifica?.. sa vedem daca rezist pana in 13... m-am nascut intr-o zi de 13...cine stie.. maybe.. trec si de ziua asta... bine ca nu e martea.. vai, superstitioasa de mine:>.. bag ceva in 13'le lui ma'sa.. mi lene de tot.. si teribilismul din mine e in vacanta.. baaaah, e graaaav, baaaah!!:))
azi am dat de mircea care era aburit rau de tot. adica ii erau ochelarii aburiti.. iar o fost la andreea si or facut... "we're nothing but mammals...let's do it like they do on the discovery channel.."..era fericit omul.. i-am zis la multi ani pt andreea.. de mai vad vreun mass cu la multi ani lui ala si aia.. va dau cateva de ajungeti la sf petru in audienta si il muscati de fund!!!(oai!! mi-o revenit teribilismul.. weeeeeheheee!!!).. asa.. trec sa dau mai departe.. ma intorc din pura greseala.. mircea cu tigarea in gura:O.. ce faci , maaah??!?!?!.. 2 palme.. nu o sa fumeze prea curand asta.. vin acasa.. s-a racit pe drum.. tank in devenire, nu am avut probleme... cand.... pac.. imi vine fericirea..cine ghiceste are o ciocolata cu rom din aia mare:)).. prea tarziu=>
o tani, a5a varsta in parc mergea.. dau sa intru in depasire... o aud doar... "mah, baiete, fii bun si cara-mi plasa asta".. nu zic nimic.. iau plasa din mana.. sa ma lase fara ea.. ce ma'sa avea tanti aia in plasa..mi-e si frica sa imi mai amintesc.. bun, o iau.. merg langa ea.. cand o aud.. "auzi, copilul lui mamaie, tu ce esti? fata sau baiat?".. nah... pe romaneste...DAS WAR DIE VERSCHEISSTE HOHE!!!! tu-ti baba naibii!!!.. "sunt fata, tanti, dar sunt gros imbracata si nu se vede".."am vazut maica, ca esti fata... dar nu eram sigura.. si am vazut ca ai si sani si si dupa fata mi se parea ca esti fata.. dar acum iarta-ma... ai prieten?".. sa fac soc termic langa ea.. "da, am".."si nu va confunda lumea?"... am crezut ca ii rup capul... "nu, nu ne confunda lumea"... in fine.. dupa inca cateva intrebari.. din care ultima era"mai esti virgina atunci?". am ajuns, multumesc lui odin, la poarta ei unde am rupt usa i-am aruncat plasa pe trepte si am fugind fara sa mai vreau sa o aud... groaznica baba.
acum, intrebarea vine.. de ce te crede lumea cand le spui ca exista 4 miliarde de stele pe cer.. dar cand le spui ca banca este proaspat vopsita iti rad in fata?.. nu , nu e asta..am forma aerodinamica a unei bombe.. ok, am inteles.. dar chiar trebuie sa pun pe mine o pancarta cu.. "sunt fata"..?.. imi e sila e astfel de oameni.. sila!
ma intreb.. "unfucked" ce mai fac?..:)).. de 2 ani nu am mai vorbi cu ei.. poate asa se simt si ei si isi amintesc de ceea ce a fost... ca in fond.. asta e cu tot ceea ce ramanem.. amintiri:)
anul viitor o sa ma alatur si eu lor. sper.. asta daca o sa ma apuc sa invat economie. caiet am(multumesc simina) carte la fel(multumesc dude:).. tupeu si curaj.. daca mai pui si niste mita.. hai hai ca parca mai merge.. oricum, voi invata si o sa-mi iau admiterea cu 10.. dar mai e pana atunci....maybe i'll lose some wheight pana de craciun:>. sa am unde sa pun back:))
maine e 1 decembrie:).. e liber... am meditati de la 9..:|.. marti am dsd.. i'm doomed.. in fine...
concluzia?.. BORN AGAIN PAGAN!!!!

2 comments:

  1. heeeeeey, ma bucur ca iti place "born again pagan", esti printre singuri oamenii care l-au acceptat, ai un blog - jos palaria, sa ne mai auzim:-)

    ReplyDelete
  2. ahm.. daca as stii si cine esti... probabil ca m-as simti mai bine:).. oricum , mersi frumos:). born again pagan e de la un tip pe nume andrei.. acum cum o are el.. nu stiu:)

    ReplyDelete

hop si tu!