expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

01 November 2008

la noyee:)

nu o am cu franceza, ma desgusta limba asta pana la suvite.. dar, evident. dupa ce am ascultat de notoria mea colega de chinuri in ora de romana, am pus mana pe amelie(productie franceza de prin 2001) si m-am uitat la ea.
well, e un film, ca toate celelalte.. dar culmea, si nu e prima data cand patesc asa, i was petrified:.sincer, it was.. beautiful, pe langa faptul ca e in franceza.. it was.. foarte tare!! primul film la care am patit asa nu a fost lotr sau mult fericitul shrek si o productie din 2004 - mouth to mouth, de care stiu de la o cunostiinta... deci..
daca nu ati vazut amelie, sa va uitati acum neaparat, e geniaaaal!!!!
mersi bea-o-cupa, adi>:D<
si totul a inceput de la "la noyee":)
si in franceza mea stricata:
la vie amelie's, est tres drole cars que elle est pleine de surprises et le film est merveilleux.
je suis desole parce que j'ai mal evalue son... geezes, greu o fost:))



tu me manques et j'espere de tu voir de nouveau. (:">)

1 comment:

hop si tu!