expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17 November 2008

Hâhâhâ..!!!

Mai de mult, mi se tãinuia un prieten cã nu mai suportã clasa a 12a. Cã bai e aşa.. ba e altcumva.. e naşpa .. se plictisea omul.. oai, şi încã cum... in fine.. ideea este cã in momentul de faţa imi vine sã îi rup capul de pe umeri... nu prea mi se pare cã eu trag chiulu...şi acum... când scriu chestia asta în word.. cã nu-mi acceptã html-ul combinaţiile de taste pt a scrie şi eu ca un om normal.. incã mã intreb.. ãla şi-o batut oare joc de mine?

In fine, mã doare in cot de ce imi zicea el şi de ce vãd eu... mi se pare mai mult cã la şcoalã practicãm mai mult „ culcatu’ in grup”.. such as.. profii ne fut la cap şi pe noi.. tot mai tare ne doare in fund.. nah acum.. nu doare.. cel puţin simulãm bine durerea☺















Dar, let’s look on the bright side of this shit.. cu culoare şi miros specific:) , mãcar suntem împreunã, right?... mãcar suntem alle dagegen, nu doar unu dintre noi:), deşi unii se trag pe fese in ultimul hal... in adâncul lor, sunt sigura, cã au intenţii bune.. problema e doar cã nu le prea gãsesc:).

În fond şi de la capãt... o luam incetişor cã nu ne fugãreşte nimeni.. e fun sã scrii cu diacritice, mai vreau.. pãcat cã nu pot in cod corect sã scriu, dar.. las’ cã cresc io mare:)

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!