expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24 November 2008

pfff..:(


Am un dsd de scris.. am o lene imposibila.. am un chef de citit o carte buna.. din aia de care am timp doar vara. Sa stau si sa citesc 2 zile in sir. Fara sa ma mai doara de ceva sau cineva.. am chef sa dorm macar o data fara sa ma trezesc la 5 jumate ca sa plec la scoala... am chef sa trec pe strada in pantaloni scurti nu blugi grosi.. si tricoul meu cu dimmu.. ala jerpelit.. nu rahata asta de geaca mai mare decat mine.. am chef sa mananc o inghetata si sa ma arda soarele verii pe ceafa sau pe frunte, depinde pe ce parte stau in cetatii.. imi e dor de cetatii cu soare si verdeata.. nu frunze moarte si gunoaie.. nici macar banci nu mai sunt.. imi e dor de sandale.. si bocancii supra-incalziti de la atat plimbat lela... imi e dor de asfaltul fierbinte care te termina cand calcai peste el.. imi e dor de cald, de soare, de liniste!!!!
Imi e dor de treptele din biblioteca.. alea de urcai ca fraieru 4 etaje.. si pe urma de aceea camera cu multe carti. multe si frumos aranjate.. imi e dor de cafenelele de net imputite de fum si de minori care fumeaza urlandu-si parole de cs sau warcraft.. imi e dor de o revista de bancuri.. o revista din aia seaca cu staruri care iti fura visele. Si de posterele cu tokio cocina. Nu, de alea nu imi e dor!!!! Imi e dor de statul cu burta la soare.. nu calare pe calorifer... imi e dor de prietenii pe care nu i-am mai vazut de enorm de mult timp.. imi e foarte dor de ei.. imi e dor de cei care au fost langa mine cand am avut nevoie.. imi e dor de anna.. imi e dor de zozo... imi e dor de toti:(...
Se pare ca mai nou imi e dor de tot... imi e dor de august.. imi e dor ... si cui ii pasa?
Imi mai e dor de furtunu ala blestemat care il primeam cand ma invarteam pe unde nu trebuia.. imi e dor de turistii multicolorati din sibiu.. imi e dor de tinte mari si grele.. lant.. bocanci.. bluza mea de in.. imi e dor.. de nopti dormite afara pe terasa.. sau nopti in care pierdeam vremea pe un stativ in curte cu fata spre cer.. nu ca as fi vazut ceva.. imi e dor paradoxal de casoltul de acum 2 ani... imi e dor de petronela... imi e dor de simina.. care vine maine in art cu merdenele:)..pana si de creata imi e dor.. e creata noastra.. ce aia a mea?. Daca nu ar fi ea.. noi nu am fi la fel.
Baaaah!! Imi e dor de un concert!!!!! Imi e dor de iarba!! Din aia verde de pe jos:)).. imi e dor de o blestemata de bere!!.. de tigari.. mai da-o naibii, e prea de tot:)) imi e dor de urlat.. imi e dor de baruri imputite..
In fine.. till next time..

No comments:

Facebook Blogger Plugin: By RNHckr.com

Post a Comment

hop si tu!